این کارشناسان معتقدند که بسیاری از افراد، فرصت خداحافظی با درگذشتگان را پیدا نمی‌کنند یا حرف‌های ناگفته‌ی زیادی با نزدیکان از دست رفته‌شان دارند یا حتی بسیاری از مردم دوست دارند که با درگذشتگانشان صحبت کنند و دلشان برای معاشرت با آن‌ها تنگ می‌شود. ربات‌های سوگواری این فرصت را هرچند مصنوعی در اختیار آنان قرار می‌دهد و پذیرش مرگ را برای انسان‌ها آسان‌تر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
«این عاشورای ما و این روز‌های ما روز‌های زنده حسینی باشد. این چنین می‌خواست و اینچنین سفارش می‌کرد. گریستن و برپا کردن مجالس کافی نیست، حسین به این‌ها نیازی ندارد. حسین شهید راه اصلاح است، پس اگر در راه اصلاح امت جدش کوشیدیم، او را یاری رسانده‌ایم و اگر سکوت کردیم یا مانع اصلاح شدیم او را وانهاده‌ایم و یزید را کمک کرده‌ایم».
پس از تمیز کردن کف پای گربه دستمال در زیر میکروسکوب نشان از موجودات بسیار ریزی که با چشم دیده نمی‌شوند می‌دهد.
مربی تیم ملی در تمرین امروز پابه‌توپ شد و یاد دوران جوانی را زنده کرد.
ورزشگاه غدیر اهواز که طی سال‌های اخیر به حال خودش رها شده بود، حالا چند ماهی می‌شود که دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
برخی از تحلیلگران از این بیم دارند که کمپین آزار و اذیت آنلاین، برای هموار کردن راه برای حمله طراحی شده باشد. واعظ می‏گوید: «در آستانه جنگ عراق، جامعه مهاجر عراق موقعیت خوبی در تلاش برای اضافه کردن جزئیات به بحث سیاست نداشت یا طرفدار مداخله نظامی ایالات متحده بود. در میان ایرانیان خارج از کشور هنوز این موضوع صادق نیست.» واعظ نگران است که ممکن است این تحول به‌زودی رخ دهد.
خارج کردن یک سوسک زنده از داخل جمجه یک زن هندی موجب بهت و حیرت پزشکان شد.
پادشاه فوتبال اروپا امشب به دنبال یک‌سره کردن کار صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان است.
پادشاه فوتبال اروپا امشب به دنبال یک‌سره کردن کار صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان است.
در جریان برگزاری یک مناظره سیاسی در روسیه درحالی که این برنامه به صورت پخش زنده بود، یکی از شرکت کنندگان ناگهان از هوش رفته و روی زمین افتاد.
در یک وب سایت جدید به نام Character.AI می‌توانید با تقریبا هر کسی زنده یا مرده واقعی یا به طور خاص خیالی چت کنید.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!
شاگردان مهدی تارتار به دنبال استفاده از امتیاز خانگی و شکست رقیب اراکی به منظور کم کردن فاصله جدولی با آن‌ها هستند.
بازیکن فرانسوی استقلال انگیزه زیادی برای گلزنی در دربی پایتخت خواهد داشت.
برزیل بدون نیمار و با ستاره این روزها ریچارلیسون به جنگ نماینده اروپا می‌رود
حسن الشهرانی هنگام تهیه گزارش درباره بازی تونس و استرالیا نتوانست تعادل خود را حفظ کند و بیهوش شد.
اشتباه فاحش راننده لودر موجب لحظات هولناک و دلخراش برای یک مرد شد. راننده لودر حین کار مدیر پروژه را ندید و او را همراه با خاک به پشت کامیون ریخت.
نفت MIS برای فراموش کردن باخت سنگین اخیرش کار سختی مقابل شاگردان با انگیزه ژنرال دارد.
شاگردان جواد نکونام به هدفی جز کسب برد خانگی و کم کردن فاصله با صدر جدول فکر نمی‌کنند.
بی‌بی‌سی روز پنج‌شنبه پخش زنده خود را از تابوت ملکه الیزابت دوم در تالار وست مینستر پس از اینکه یک عضو گارد سلطنتی غش کرد و به زمین افتاد، متوقف کرد. این فیلم که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که نگهبان یونیفرم پوش دو بار به سمت راست خود تلو تلو می‌خورد، و به زمین می‌افتد.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
مقام معظم رهبری فرمودند: مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ