اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
دونده سومالیایی دوی 100 متر یونیورسیاد 2023 را با زمان عجیبی به پایان رساند.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
ثبت رکورد توزیع سه میلیون بستنی توسط یک شرکت لبنیات
ثبت رکورد تولید 64 هزار و 939 تن آند تولیدی در شرکت ملی مس
رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
ثبت رکورد تولید 357 هزار و 347 تن کنسانتره مس در 3 ماه نخست سال 1402
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به رکورد خاص دیگری دست پیدا کرد.
فیت کیپیگون رکورد جهانی 1500 متر را به نام خود ثبت کرد.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
ثبت رکورد استخراج 42 میلیون و 95 هزار تن ماده معدنی در شرکت مس
اهواز- مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران گفت: رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول ۶۰ متر و با استفاده از کوبیده ماهی ثبت شد.
مردم ترکیه همواره در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند به طوری که میزان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۴.۱ درصد و انتخابات همزمان مجلس و ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی نیز ۸۶.۲ درصد بود.
رکورد کسب امتیاز در یک فصل بین پنج لیگ اول انگلیس شکسته شد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال ۱۴۰۱ بالاترین میزان استخراج و آماده سازی(باطله برداری) را در طول سالهای معدنکاری خود به ثبت رساند و رکوردی تازه زد.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
شهریار افندی زاده ضمن تشریح گزارش وضعت و عملکرد ترانزیت ازکشور درسال ۱۴۰۱ از تحقق ۱۰.۸ میلیون تن ترانزیت کالای نفتی و غیرنفتی و ثبت رکورد جدیدخبر داد.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید 4134 بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد در چهل و نهمین هفته از سال جاری، رکورد جدیدی را در تولید هفتگی محصولات خود در دو بخش سواری و تجاری به ثبت برساند.
گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
داده‌های سازمان ملل در روز جمعه (۷ اکتبر) نشان داد که قیمت‌های جهانی مواد غذایی برای ششمین ماه متوالی در سپتامبر کاهش یافته است زیرا از زمان ثبت رکورد پس از جنگ روسیه و اوکراین، به کاهش خود ادامه داده است.
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ