سازمان خصوصی سازی کل کشور نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شروع دوباره تب نقل و انتقالات اکنون شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.
مسعود آرمات بعد از قهرمانی آسیا به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.
پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!
اختصاصی تابناک: کلودیو افوسو مهاجم انگلیسی-غنایی در پرسپولیس
با انتشار نامه‌ای رسمی، باشگاه شباب الاهلی شنبه‌ شب پرونده انتقال قایدی به استقلال را بست.
به نظر می‌رسد یک شنبه عجیب و غریب در انتظار والیبال ایران خواهد بود.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
مقصد بعدی فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص داده است.
با توجه به تاکید قانون مبنی بر تخصیص سهام به نوزادان، وزارت اقتصاد منتظر تامین منابع برای اختصاص این سهام به متولدان سال جاری است.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و باید منتظر نتایج گروه اول باشد.
ورزشگاه اختصاصی مس کرمان با وجود وعده‌های داده شده اما هنوز افتتاح نشده و زمان رونمایی از آن هم مشخص نشده است.
عارف غلامی از جمله مدافعان تیم استقلال است که در روزهای اخیر به علت مصدومیت همچنان دور از میادین مشغول انجام تمرینات اختصاصی بوده است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
حدود ۳ ماه است که وزارت ورزش و شهرداری تهران درخصوص واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یکدیگر تفاهم کرده‌اند اما هنوز روند تهاتر مشخص نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
به نظر می‌رسد قطر در کمتر از یک سال میزبان دو تورنمت مهم خواهد بود.
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
سرپرست تیم ملی فوتبال با انتشار پیامی از سمتش به عنوان سرپرست تیم ملی استعفا کرد.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ