تکواندو ایران در حالی شش ماه نخست سال را به پایان می برد که عملکرد تیم های ملی بخصوص در بخش پایه امیدواری ها را برای رسیدن به آینده ای روشن در بین اهالی این رشته زنده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس هندبال می‌گوید هندبال نیاز به یک پوست‌اندازی بزرگ دارد و در صورت سرمایه‌گذاری، نوجوانان می‌توانند جایگزین خوبی باشند.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا و پوست‌اندازی شده و مجهز به فناوری روز هستیم.
مربی تیم ملی هندبال گفت: به نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش واقف نیستم اما مراحل کار به شکلی است که فکر می‌کنم تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
کانسپت bZ FlexSpace، یک SUV الکتریکی خانواده محور را پیش نمایش می‌دهد. این خودرو به طور مشترک توسط تویوتا، گروه خودروسازی گوانگژو (GAC)، GAC تویوتا موتور و TMEC توسعه می‌یابد. برنامه این است که شاسی بلند الکتریکی توسط GAC تویوتا موتور تولید و فروخته شود.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: کسب سهمیه جام جهانی، کار بزرگ و خاصی است که در هر ورزشی اتفاق نمی‌افتد ولی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید به پوست اندازی هم فکر کنند.
در لیست جدید تیم ملی چند بازیکن جوان مشاهده می شوند که نشان از آغاز جوانگرایی در این تیم دارد.
هرویک یاری‌جانیان گفت: اقتصاد ایران پس از تحمل مشکلات متعددمتأثر ازتحریم و شیوع کرونا و همچنین شوکی که جراحی اقتصادی به آن وارد کرده بود، آماده پوست‌اندازی و قرار گرفتن در مسیر توسعه است
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان می‌گوید که در این سال‌ها با عدم برگزاری انتخابی تیم ملی و دخالت در لیگ برتر، در حق کشتی فرنگی ظلم شده است.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه پای چرخه انتخابی تیم ملی می‌ایستد، گفت: معتقدم کشتی فرنگی ایران به پوست اندازی جدی نیاز دارد اما ورود جوانان باید به صورت تدریجی و با برنامه باشد.
یک نماینده مجلس با اشاره به نقش کلیدی دستگاه‌های اجرایی در رشد و توسعه شرکت‌های خلاق گفت: این نهادها باید در راستای حمایت از این شرکت‌ها نگاه خود را تغییر دهند و به اصطلاح پوست اندازی کنند.
پرسپولیس در این سالها بهره حداقلی از حضور بازیکنان جوان برده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ