منابع خبری در کمیته داوران فاش کردند عرب‌براقی داور بازی گل‌گهر و استقلال در گزارش خود، دست به افشاگری درباره او زده و فاش کرده که قلعه‌نویی به او اتهام سنگینی وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی لحظات حساسی را در کنار هم سپری کردند.
پیشکسوت فوتبال می‌گوید امیر قلعه‌نویی بیش از هر چیز به حمایت ‌و زمان نیاز دارد.
ایران در نیمه دوم، ۱۱ شوت زد و اجازه زدن فقط یک شوت را به حریف داد که آن هم در چارچوب نبود.
تیم‌های ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هشت بازیکنی که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند را به دلایل مختلف در فهرست مد نظرش برای شروع کار قرار نداده است.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران قرار است بعد از بازی با روسیه یکدیار تدارکاتی دیگر هم برگزار کند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران این روز‌ها در حال انتخاب دستیارانش برای تیم ملی است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به امیر قلعه نویی بابت قبول هدایت تیم ملی، از آن به عنوان یک وظیفه خطیر در این مقطع یاد کرده است.
امیر قلعه‌نویی قصد ندارد در این برهه حساس تیمش را تنها بگذارد و در دیدار جام حذفی هم روی نیمکت سرمه‌ای پوشان سیرجانی خواهد نشست.
امیر قلعه‌نویی ترکیب 11 نفره تیمش در مصاف با فولاد خوزستان را مشخص کرد.
گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی پس از پانزده بازی شکست ناپذیری، باز هم برابر استقلال طعم شکست را تجربه کردند.
ریکاردو ساپینتو امیر قلعه نویی پیش از شروع بازی و در کنار زمین، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند.
مدیر تیم پرسپولیس و سرمربی گل‌گهر پیش از بازی دوستانه دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
به حسن یزدانی توصیه می‌کنم اگر مدال هم نیاوردی اخلاق و رفتارت پهلوانی است و این باعث مباهامات ما ایرانی شده است.
سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.
مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.
باشگاه سپاهان هم پس از نساجی مازندران و تراکتور رسیدن امیر قلعه‌نویی به امتیاز هزار و دو را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ