امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس و زننده آخرین گل فصل گذشته، از بازیکنانی است که برای تمدید قرارداد به دفتر باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو جوینتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، اردوی این تیم در آمریکا را ترک کرد تا زودتر کار انتقال فرانک کسیه را نهایی کند.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
باشگاه پرسپولیس چه تغییراتی در قرارداد علیرضا بیرانوند اعمال کرد؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خارجی با قرارداد ریالی نخواهند ماند، گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
مارکینیوش، کاپیتان پی‌اس‌جی، بعد از تمدید قراردادش در یک مصاحبه از انتقادهای شدید هواداران تیم از بازیکن‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت کسی نباید یادش برود که ما برای تیم چه کرده‌ایم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از سوال خبرنگاری درباره تمدید قرارداد مودریچ به شدت عصبانی شد.
باشگاه العین، قرارداد لابا کوجو، مهاجم اهل توگو خود را تا سال 2026 تمدید کرد.
باشگاه النصر تنها ۱۰ درصد از قرارداد رونالدو را از منابع باشگاه خود می‌پردازند و بقیه قرارداد را دولت عربستان تقبل کرده است.
کارشناس حوزه بورس کالا گفت: قرارداد آتی، قراردادی است که طی آن فروشنده متعهد می‌شود در سررسید معینی در آینده، مقدار مشخصی از کالا را به قیمتی معلوم به فروش برساند.
اگرچه تراکتور قصد فروش آلوز را ندارد اما قرارداد بازیکن پرتغالی تراکتور، مسیر جدایی‌اش را هموار کرده است.
چه در پنجره تابستانی و چه در پنجره زمستانی برخی از بازیکنان با فسخ قرارداد خود راهی تیم جدید می شوند و این گاهی موجب طرح پرونده های جدیدی در کمیته وضعیت می شود.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: کوشک ناصری شهرستانک سال گذشته در قالب قراردادی ۲۰ ساله به بخش خصوصی واگذار شده است.
روزهای گذشته قراردادی میان ایران و قزاقستان مبنی بر سوآپ نفتی ایران منعقد شد؛ البته این موضوع مساله جدیدی نیست و ایران در گذشته نیز با کشورهای حاشیه خزر چنین قراردادهایی را داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از مسئولیتش برکنار شده است به دیدار رئیس فدراسیون رفت تا وضعیت قراردادش را مشخص کند.
تاج در این گفتگو شرایط کی روش را جویا شد و حتی شنیده می‌شود در مورد خواسته‌های مالی کی روش و آپشن قرارداد هم صحبت شده
یامگا طبق قراردادی که با باشگاه استقلال دارد قرار بود چهار هفته پیش مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
دروازه بان باتجربه پرسپوليس مى گويد تيمش با يك برد به جايگاه مدنظر مى رسد.
جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده آغاز شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز‌ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ