مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده فراری گفت عملکرد تیم در نیمه اول فصل 2023 با وجود پیشرفت در مسابقات اخیر، انتظارات را برآورده نکرد.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از صبح امروز آغاز شده و مردم این کشور سیزدهیمن رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
شهروندان تُرکیه‌ای مقیم خارج از این کشور از امروز برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پای صندوق‌های رأی می‌روند.
پس از آنکه سنان اوغان، سیاستمدار ملی‌گرای راست، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دور اول انتخابات بیش از ٪۵ آرای انتخاباتی را از آن خود کرد به نظر می‌رسد اکنون این تغییر لحن بخشی از تلاش برای به دست آوردن آرای رأی‌دهندگان ملی‌گرا باشد.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
نامزد ائتلاف «آتا» که در دور اول انتخابات ترکیه ۵.۲۹ درصد از آراء را کسب کرد، امروز گفت: در صورتی از قلیچداراوغلو حمایت می‌ کنم که حزب دموکراتیک خلق‌ها از نظام سیاسی ترکیه کنار گذاشته شود.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
دور دوم انتخابات تونس از صبح امروز در شرایطی آغاز شده که عدم وجود تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها، فضای رقابتی از این انتخابات را دور کرده است.
دور رفت نیم فصل با صعود گل‌گهر، صدرنشینی پرسپولیس و درخشش چندین و چند ستاره به پایان رسید.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
کمیسیون انتخابات تونس اعلام کرد که مشارکت بسیار کم در انتخابات باعث شده که تنها ۲۱ نامزد در دور اول انتخابات پارلمانی پیروز شوند.
دور دوم انتخابات فرمایشی در بحرین از صبح امروز شنبه (۱۹ نوامبر) در این کشور آغاز شده است.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در دور اول رأی‌گیری هیچ از نامزدها نتوانستند دوسوم آراء نمایندگان را کسب کنند.
«ایناسیو لولا داسیلوا» سیاستمدار کهنه کار ۷۶ ساله برزیل و ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری فعلی این کشور، موفق به کسب حدنصاب لازم برای پیروزی در دور نخست نشدند و دور دوم انتخابات با رقابت این دو نامزد کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.
انتخابات ریاست جمهوری برزیل درپی عدم کسب بیش از ۵۰ درصد آرا توسط نامزدها به دور دوم کشیده شد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ