نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
میلان در آخرین بازی فصل با نتیجه 3-1 هلاس ورونا را از پیش رو برداشت.
بارسلونا در آخرین بازی فصل با نتیجه 2-1 مغلوب سلتاویگو شد تا موجبات بقای این تیم را فراهم کند.
موسسه پولیتیکو در نظر سنجی خود که آن را برآیند همه نظر سنجی‌ها می‌داند، نتیجه دور دوم را ۴۹ درصد قلیجدار اوغلو و ۵۱ درصد اردوغان پیش بینی کرده است
باشگاه تراکتور به‌دنبال نتیجه آخرین بازی فصل، طی اطلاعیه‌ای از هواداران خود عذرخواهی کرد.
بروسیا دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با ارائه نمایشی درخشان با نتیجه 5-2 بروسیا مونشن گلادباخ را شکست بدهد.
عضو شورای شهر تهران آخرین وضعیت پرونده حواشی شرکت کنترل ترافیک و نتیجه کمیته بررسی را تشریح کرد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
تیم فوتبال تراکتور توانست طی دیداری دوستانه در سه نیمه ۳۵‌دقیقه‌ای، نود ارومیه را با نتیجه چهار-یک شکست دهد.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
باشگاه بایرن مونیخ در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سادیو مانه بیانیه داد و تایید کرد که تست‌های پزشکی بیشتری برای نتیجه گیری نهایی باید انجام شود.
بارسا در آخرین دیدار دوران حرفه ای جرارد پیکه با نتیجه 2-0 آلمریا را شکست داد.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
آخرین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه تساوی به پایان رسید.
آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان شد.
طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر وین در حد نسبی در دو موضوع انعطاف شفاهی خود را بیان کرده و باید کتبی باشد و در موضوع سوم و تضمین‌ها باید انعطاف آمریکا را داشته باشیم اگر آمریکا انعطاف را نشان دهد در روز‌های آینده به نقطه توافق می‌رسیم. آن‌ها از پلان بی صحبت می‌کنند، ولی ما هم پلان بی خود را داریم. این موضوع باید از طریق مذاکرات به نتیجه برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ