پس از آنکه سنان اوغان، سیاستمدار ملی‌گرای راست، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دور اول انتخابات بیش از ٪۵ آرای انتخاباتی را از آن خود کرد به نظر می‌رسد اکنون این تغییر لحن بخشی از تلاش برای به دست آوردن آرای رأی‌دهندگان ملی‌گرا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
صدا و لحن صحبت گزارشگر قدیمی با وجود گذشت سالها از روزهای گزارشگری و بعد از گذراندن حادثه ای بزرگ، کماکان با خودش نوستالژی فوتبال‌های قدیمی را به همراه دارد.
رئیس جمهور فرانسه به این نتیجه رسیده که نفوذ کشورهای شرق اروپا در ناتو افزایش یافته و در نتیجه لحن و ادبیاتش در قبال این ائتلاف نظامی را تغییر داده تا از شرق اروپا جا نماند!
پژوهشگران در مقاله خود توضیح دادند: با توجه به اینکه یک هجای آهنگی را می‌توان به هجای لحن و پایه که مستقل از یکدیگر هستند، تقسیم کرد، ما یک چارچوب تقسیم و تحلیل را پیشنهاد کردیم. فرض کردیم که لحن و هجای پایه را می‌توان جدا از فعالیت عصبی رمزگشایی کرد و سپس گفتار آهنگین را می‌توان با استفاده از ترکیب لحن رمزگشایی شده و هجای پایه ترکیب کرد.
معصومه ابتکار گفت: یک بار در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک خانم ساده و مذهبی‌ای با یک لحن بد آمد به من گفت چرا رفتی به آن مرد دست دادی، گناه کردی؛ لذا شما ببینید چطور روی افکار عمومی و طیف متدین کار کردند.
حسین پورحمیدی با لحن خاص و شوخ طبعی خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبتهای امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.
تفاوت‌های آشکار در لحن صحبت کردن می‌تواند عشق پنهانی را در عرض چند ثانیه برملا کند.
تمام بند‌های بیانیۀ مشترک و به‌خصوص ادبیات به کار گرفته شده در تنظیم آن، با لحن بسیاری از اظهارنظر‌های داخلی در ایران شباهتی نداشت به‌طوری‌که اشاره به نام «اسرائیل» نیز از چارچوب ممنوعه خارج شده و «آرمان فلسطین» به «حق تعیین سرنوشت مردم آن» محدود شده بود.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
صبح صادق در آخرین یادداشت خود به موضوعاتی، چون تکثرگرایی، قانون‌گرایی و فعالیت‌های حزبی به عنوان ضرورت‌های لازم برای افزایش مشارکت در انتخابات تاکید می‌کند. حسین نورانی نژاد درباره این یادداشت می‌گوید که مطلب خوبی است، اما توجهی به آن نمی‌شود و نتیجه‌ای از آن گرفته نشده است. فراموش نکنید اصلاح طلبان سال‌هاست به خاطر بیان همین عبارات و مفاهیم از عرصه رسمی قدرت بیرون نگه داشته شده‌اند. بنابراین از کلیت این نوع مباحث که در صبح صادق منتشر شده باید دفاع و آن را تایید کرد.
علائم ابتلا به اوتیسم از ۱۸ ماهگی قابل تشخیص و شامل موارد مختلفی ازجمله تغییر در لحن صداست.
پاریس در این بیانیه اعلام کرد: «فرانسه به شدیدترین لحن اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی را محکوم می‌کند». وزارت خارجه فرانسه سپس با مقام‌های انگلیسی که از اعدام جاسوسشان ابراز ناراحتی کرده‌اند، اعلام «همبستگی کامل» کرد.
لحن پیام تبریک بایدن به نتانیاهو سرد و همراه با هشدارهای متعدد است و برهمین اساس رئیس جمهور آمریکا خطاب به نتانیاهو درباره مخالفت او با راه حل دو کشوری هشدار می دهد.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از ۶۰ سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.
تغییر لحن و استفاده از کلمه «آگاندیسمان» به جای آگراندیسمان (بزرگ نمایی، بزرگ گری) در چند ثانیه سخنرانیِ رئیسی باعث واکنش کاربران به این سخنرانی شد.
گفتگوی جواد نکونام با سایت رسمی فولاد، نشانی از لحن رسمی اینجور مصاحبه‌ها ندارد.
با نگاهی که به مواضع رهبران ترکیه می توان به تغییر لحن آنها در قبال سوریه پی برد اما اینکه دمشق چه رویکردی در پیش خواهد گرفت، ذهن تحلیلگران امور را به خود مشغول کرده است.
منظور انتخاب کننده تیتر کاملا مشخص است و به آسانی می‌توان لحن خشم و ناراحتی را از چنین انتخابی در مجمع فدراسیون فهمید. تیتری خلاقانه و زیرکانه در عین محدودیت برای بیان احساسات تند. تیتر روزنامه گل بسیار جذاب است
طی روزهای اخیر مواضع آنکارا درباره سوریه به گونه ای بوده است که ناظران امور از آن به مثابه چراغ سبز و تغییر لحن ترکیه در قبال دمشق نام می برند هر چند برخی با دیده تردید به این تحول می نگرند.
شاخص کل بورس شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تحکم و ژست آمرانه ضرغامی نسبت به رئیس یک دادگستری انتقاد کردند و این کار را نشانه دخالت قوه مجریه در امور قوه قضاییه دانسته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ