ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
بعد از گذشت چهار سال از دیدار دو آقای گل سابق، این دو مهاجم سرشناس سرنوشت های متفاوتی پیدا کردند.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
تیم فوتبال تراکتور بعد از گرد و خاک ابتدایی که در بازار نقل و انتقالات به پا کرد حالا قصد دارد به چهار بازیکن سرشناس دیگر قرارداد امضا کند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
باشگاه تازه وارد ليگ برترى برای قهرمانی در سوپر لیگ هندبال مردان با جذب چهار ملی پوش استارت زودهنگامى داشت.
باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.
چهار بازیکن تیم ملی ایران در دو مسابقه پیاپی تورنمنت کافا از ترکیب بیرون نرفتند.
هفته دوم لیگ ملتهای والیبال هفته ای سرنوشت ساز برای تیم ملی خواهد بود
پسری که کلت کمری در دست داشت بعد از زخمی کردن مادرش و قتل همسر خواهرش به منزل دختر مورد علاقه‌اش رفت و پدر و مادر این دختر را به قتل رساند.
در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
دو برخورد سوت بحث برانگیز داور دیدار پارس و استقلال در محوطه جریمه مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دو تیم هم امتیاز صدر جدول رده بندی بیست و دومین دوره لیگ برتر در چند عدد مشترک هستند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف که به میزبانی روسیه در جریان است با راهیابی دو ملی پوش ایران به دیدار فینال و چهار کشتی گیر به شانس مجدد همراه بود.
سپاهان در دو بازی رفت و برگشت مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا چهار امتیاز را در مسیر دشوار قهرمانی از دست داده باشد.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
روی پدرو پرز، مدیر ورزشی معجزه‌گری که در ۱.۵ سال توانست ۳۰۰ میلیون یورو سود برای بنفیکا داشته باشد.
از بین چهار نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری، صلاحیت دو نفر تایید شده اما نام آنها هنوز از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
فیلم جدید از دو توله یوز تازه متولد شده توسط سازمان محیط زیست منتشر شد.
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازمانده مهم پرسپولیس از لیست تیم‌ملی هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
با کسب دو پیروزی و دو تساوی، فولاد بهترین نتایج خود طی 8 فصل اخیر را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ