چهار بازیکن تیم ملی ایران در دو مسابقه پیاپی تورنمنت کافا از ترکیب بیرون نرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
چهار بازیکن خارجی تراکتور در تمرینات این تیم حضور دارند.
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی گفت: پایانه جدید مرزی آستارا طی چهار ماره آینده راه اندازی می شود.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار هکتار زمین در سراسر کشور تأمین شده که چهار برابر زمین‌های پروژه مسکن مهر است.
نصرالله حدادی در «طهران قدیم» می‌گوید که تهران تا قبل از تأسیس فرودگاه مهرآباد، دارای دو فرودگاه کوچک نظامی به نام‌های دوشان‌تپه و قلعه‌مرغی بود و عملیات ساختمانی فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۲۶ توسط وزارت دارایی آغاز گشت. ولی پس از چندی تعطیل و مجدداً در سال ۱۳۲۹ عملیات ساختمانی دو آشیانه فلزی و توسعه خیابان پرواز و تاکسی‌رو‌ها توسط سازمان برنامه شروع شد و پس از چهار سال، یعنی در سال ۱۳۳۳ برنامه اول عمرانی آن پایان یافت.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
سعید مهری با کارتی که در بازی با فولاد دریافت کرد، چهار اخطاره شد و دیدار با ذوب آهن در تعطیلات نوروز را از دست داد.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
سیزدهمین هفته لیگ برتر زنان با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های سریک گنبد، مس رفسنجان، طلوع مهر یزد و پیکان تهران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفته که براساس این مصوبه کمیسیون قضایی برای مهریه‌های تا سقف ۱۴ سکه حق ثبتی درنظر گرفته نشده و از مهریه‌های بین ۱۴ تا ۱۰۰ سکه چهار دهم درصد قیمت سکه‌ها به عنوان حق ثبت درنظر گرفته شده و مهریه‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه مشمول پرداخت ۲درصد حق ثبت و مهریه‌های ۲۰۰ سکه به بالا مشمول پرداخت ۱۵درصد حق ثبت می‌شوند و زوج‌ها باید ۱۵درصد قیمت سکه‌ها را به عنوان حق ثبت پرداخت
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
در اطلاعیه جدید مجموعه تئاترشهر آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه‌های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روز‌های گذشته آثار نمایشی خود را در تالار‌های مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه) به رسانه‌ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.
اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران با حضور بیست و هفت بازیکن از چهارم مهر آغاز می‌شود.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست‌گذاری‌های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.
همزمان با اعلام خبر پایان مراحل تولید این سریال، چهار بازیگر دیگر این پروژه نیز معرفی شدند و لیست بازیگران تکمیل شد. بدین ترتیب مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو از جمله دیگر نقش‌آفرینانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ