هفته دوم لیگ ملتهای والیبال هفته ای سرنوشت ساز برای تیم ملی خواهد بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی اکباتان از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند.
برنامه و داوران هفته دوم لیگ برتر ایران
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
یکی از رقابت‌های فشرده و نفس گیر سه هفته باقی مانده لیگ برتر، جدال سه تیم برای کسب عنوان چهارمی مسابقات است.
در چارچوب هفته بیست چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال مس نوین در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم فوتبال کیان سام بابل بود.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
استقلال در ورزشگاه آزادی در شرایطی از گل‌گهر میزبانی می‌کند که در دیدار رفت در یک بازی پرحاشیه سه امتیاز را در سیرجان به حساب خود واریز کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
فصول چهارم، پنجم و ششم از باب اول کتاب هفتم از قسمت هشتم جلد دوم (در اشخاص) قانون مدنی به موضوعات «شرایط صحت نکاح»، «وکالت در نکاح» و «در نکاح منقطع» پرداخته است.
هفته دوم سوپر لیگ کاراته آقایان و بانوان روزهای 15 و 16 دی ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود.
شانس صعود در پایان هفته دوم برای هر چهار تیم به شکل جالب توجهی باقی ماند.
تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد که بدون شکست در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند، در هفته چهارم به مصاف تیم‌های هشتم و هفتم جدول می‌روند که تاکنون پیروزی نداشتند.
ستاره ایرانی فاینورد در بین چهار نامزد بهترین بازیکن هفته دوم لیگ اروپا گرفت.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه زنان امروز جمعه برگزار شد.
دو دیدار ابتدایی هفته چهارم لیگ برتر بیست و دوم با تساوی به پایان رسید.
پس از تقابل مس و گل‌گهر در رفسنجان حالا دومی دربی لیگ برتری کرمان به میزبانی شاگردان فرزاد حسین‌خانی آغاز شده است.
پس از تقابل مس و گل‌گهر در رفسنجان حالا دومی دربی لیگ برتری کرمان به میزبانی شاگردان فرزاد حسین‌خانی آغاز شده است.
پس از تقابل مس و گل‌گهر در رفسنجان حالا دومی دربی لیگ برتری کرمان به میزبانی شاگردان فرزاد حسین‌خانی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ