دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی یونانی گل‌گهر معتقد است بهبود وضعیت چمن استادیوم‌ها باید در فوتبال ایران در اولویت قرار داشته باشد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت قراردادش گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین است و به سقف هم نمی‌رسد.
مربی منچستریونایتد پس از شکست برابر رئال، از وضعیت نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت که بر خلاف تابستان قبل، بازیکنانی که مد نظر دارند، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند.
با وضعیتی که مهرداد محمدی دارد، احتمال غیبت او در هفته اول لیگ برتر زیاد است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در سخت‌ترین شرایط هم باید دنبال قهرمانی باشد گفت: بی ثباتی مدیریت و رفت و آمدهای پرتعداد وضعیت نامناسبی را برای این تیم به وجود آورده است.
آخرین وضعیت مصدومیت تازه واردهای باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی مشخص شد.
استقلال این روز‌ها وضعیت چندان خوبی ندارد.
دبیر سازمان لیگ بسکتبال در مورد آخرین وضعیت و شرایط برگزاری لیگ برتر و نقل و انتقالات آن توضیحاتی را ارائه کرد.
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به دلیل بدهی به بازیکنان مسدود شده است.
ماجرای نقل و انتقالات و وضعیت کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، تغییر دیگری به خود می‌بیند.
بیلد لیست ورودی و خروجی های لورکوزن تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی را منتشر کرده است.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه را شرح داد.
بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی با وضعیت بغرنجی مواجه است و درحالیکه با محدودیتهای شدید مالی روبرو است در چند پست به بازیکنان جدید نیاز دارد.
سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
این در حالی است که اساسا برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی احتمال تغییر باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را دارند و دیدن آنها در وضعیت فعلی کمکی به شناخت سرمربی تیم ملی نمی کند.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مختلف صادر کرد.
معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه برای اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته نخواهد شد، گفت: در اسرع وقت مطالبات استراماچونی توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
در حالی که شایعاتی پیرامون نقل و انتقالات غیرقانونی باشگاه ذوب‌آهن وجود داشت اما نامه کمیته تعیین وضعیت نشان می‌دهد که این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش نداشته است.
مهم‌ترین معادله‌ای که باید تا امشب مشخص شود وضعیت سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک است که باشگاه طرف قراردادش تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد
باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که نقل و انتقالات این تیم با استناد به نامه کمیته تعیین وضعیت انجام شده است.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
با توجه به اقدامات باشگاه پرسپولیس در تعیین وضعیت ۲۱ پرونده داخلی، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ