در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
تیم فوتبال زنان استرالیا با برتری 2-0 برابر دانمارک توانست راهی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
جلسه هماهنگی دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی میان دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در جریان است.
تیم ملی رولبال کشورمان پس از مرحله گروهی در یک چهارم نهایی به مصاف هند رفت و در پایان مغلوب این تیم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
شباب الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی این کشور با دو گل برابر العین شکست خورد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
اهواز - با برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور، چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری خروس‌ها به پایان رسید تا قهرمان دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.
انگلیس با قبول شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی، از دور رقابت‌های جام جهانی 2022 کنار رفت.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، می‌گوید حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی، پایان جاه‌طلبی این تیم نخواهد بود.
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی امشب با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد تا تکلیف همه تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.
با برگزاری دیدارهای گروم های سوم و چهارم تکلیف دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی قطر مشخص خواهد شد.
تیم‌های ایران یک و عمان یک با شکست حریفان خود به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا صعود کردند.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان بازماند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
در ادامه رقابت‌های شمشیربازی ملی‌پوشان اسلحه اپه بانوان در بخش انفرادی موفق شدند دور مقدماتی را پشت سر بگذراند و به مرحله حذفی صعود کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ