خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفت آبادان و هوادار تهران دو باشگاهی هستند که تاکنون سقف بودجه خود در لیگ برتر را اعلام کرده‌اند.
هافبک مورد علاقه کارلوس کی‌روش تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
35 هزار بلیت شهرآورد پایتخت به سرعت و تنها در فاصله سه ساعت فروش رفت.
وزیر کشور درباره انتقاد برخی جریان‌های سیاسی به اینکه وزارت کشور به آن‌ها مجوز تجمع نمی‌دهد، تصریح کرد: این حرف دقیق نیست. فقط یکی دو درخواست در زمان درگیری‌ها داشتیم که خیلی روشن اعلام کردیم سلامت تجمع کنندگان باید تامین شود.
دربی حساس روز یکشنبه شاید یک اتفاق ویژه را در خود جای بدهد و شاهد ثبت سومین هت تریک تاریخ این مسابقه باشیم.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
شاگردان سعید دقیقی و حسینی‌نسب دو تیم برنده بین مدعیان لیگ برتر در این هفته بودند.
‌ ویدئویی از لحظه از پا درآوردن تیرانداز دبستان در شهر «نشویل» منتشر شده است. این ویدئو که توسط دوربین متصل به یک مامور پلیس ضبط شده است، از لحظه ورود ماموران پلیس به ساختمان مدرسه تا از پا درآمدن تیرانداز را فقط در طول حدود دو دقیقه نشان می‌دهد. صبح روز دوشنبه، در یک دبستان در شهر «نشویل» در ایالت «تنسی» آمریکا، یکی از دانش‌آموزان سابق این مدرسه اقدام به تیراندازی به سوی دانش‌آموزان و کارکنان دبستان کرد. در پی این تیراندازی، سه کودک و سه بزرگسال کشته و چند نفر نیز مجروح شدند.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شدند، گفت: فقط دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش‌آموزی هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش آموزی هستند.
کاپیتان استقلال ملاثانی حالا سمت جدیدی در این تیم گرفته است.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
بر خلاف شایعات موجود فقط دو تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم فوتبال سقوط خواهند کرد.
ذوب‌آهن در سی دقیقه ابتدایی بازی با نفت مسجدسلیمان دو گل زد و یک پنالتی از دست داد.
دانشمندان دو ستاره کوتوله پیدا کرده اند که فقط ۵ دقیقه و ۲۱ ثانیه طول می کشد تا به دور یکدیگر بچرخند و این چرخش سریع باعث جذب بخش هایی از یکی توسط دیگری شده است.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی در پنج بازی اول لیگ، پنج تساوی به دست آورده‌اند.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان که فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر، در حضور هواداران رقم زد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان گه فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر در حضور هواداران رقم زد.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
ورزشكاران ايرانى در روز آخر بازى هاى كشورهاى اسلامى در دو رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ