سپاهان در دو بازی رفت و برگشت مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا چهار امتیاز را در مسیر دشوار قهرمانی از دست داده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
پدری، ستاره بارسلونا، یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار کاپیتان این تیم برای فصل جدید است.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به این تیم و نیوکسل درباره احتمال قرار گرفتن لیورپول بین چهار تیم صدر جدول هشدار داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اظهار امیدواری کرد که با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن فریز تخمک و بیمه خانم‌های خانه‌دار دارای چهار فرزند، سازمان تامین اجتماعی سهم دیگری را جهت ارتقای جمعیت به عهده بگیرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت.
تیم فوتبال گل‌گهر با کسب سه امتیاز مصاف هفته بیست و سوم برابر نفت مسجد سلیمان 40 امتیازی شد و رتبه چهارم را دوباره به نام خود زد.
سرمربی آلومینیوم در دو مسابقه رفت و برگشت چهار امتیاز از سپاهان گرفته است.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
ملا هیبت الله علیرغم تمایل جناح‌های سیاسی این مجموعه برای عادی سازی مناسبات با کشور‌های خارجی و در واقع قرار گرفتن در چارچوب نظم پذیرفته شده بین المللی، با اولویت دهی به مبانی ایدئولوژیک مد نظر خود و حلقه اطرافش، بر ادامه راهی متفاوت تاکید داشته و این معنا را در مواضع و اظهارات وی به خوبی می‌توان دریافت.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
چهار شهروند عربستان سعودی هنگام عکاسی با تلفن همراه خود مورد اصابت صاعقه قرار گرفتند که منجر به مرگ یکی از آنها شد.
تیم‌ملی ایران بدون امتیاز و تفاضل منفی چهار در قعر جدول گروه دوم جام جهانی قرار گرفت.
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
آبادان – فیروز کریمی پس از گرفتن سکایت هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشته و از چهار بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.
در پایان مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
فاجعه اخلاقی و استراتژیک ناشی از جنگ رهبر روسیه در اوکراین به رویا‌های امپراتوری او پایان داده است. یکی از خطاهای بزرگ پوتین دست کم گرفتن مردم و ارتش اوکراین بود. ظاهراً پوتین در مورد احساس هویت ملی اوکراینی‌ها و اراده آنان برای مبارزه اطلاعات نادرستی داشت.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
فولاد ۱۰ امتیازی شد و به رده چهارم رسید اما شانس نزدیک شدن به گل‌گهر ۱۲ امتیازی که این هفته مقابل استقلال شکست خورد را از دست داد
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ