وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
گروه‌های مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود. ما در صحنه حضور خواهیم داشت.
عکسی قدیمی از حضور سربازان اشغالگر ارتش سرخ شوروی در شهر قزوین در سال ۱۳۲۰ را در ادامه خواهید دید.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
همزمان با حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین در کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در این منطقه مانع پیش‌روی اشغالگران شدند.
نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در شهرک «برقین» و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست توانستند مانع پیش‌روی متجاوزان در این منطقه شوند.
رئیس شورای عالی سیاسی جبنش انصارالله یمن تاکید کرد که هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری به حساب می آید.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اولین شکست جدی صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه و از حزب‌الله لبنان با حضور سردار سلیمانی است و سردار سلیمانی معادلات اشغالگران را به هم زد.
جلسه هم‌اندیشی درخصوص اغتشاشات اخیر، مسائل حقوق بشر و مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
دبیر کل کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید، امروز نیز در این سرزمین حضور دارد و در آن ریشه دوانده و درحال پیشرفت، توسعه و مجهزتر شدن است.
دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که صنعاء از تهدیدهای ناشی از شرایط نه جنگ و نه صلح در شرایطی که دشمن به دنبال تثبیت حضور اشغالگرانه خود در یمن است، اطلاع دارد.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
مراسم افتتاحیه رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهانی روز گذشته در ترکیه برگزار شد. در این مراسم بلافاصله پس از حضور فردی با پرچم ایران روی سکو، گوینده سالن نام رژیم اشغالگر قدس را به زبان آورد و باعث شد پرچم این رژیم در کنار پرچم ایران قرار بگیرد. این موضوع با حواشی زیادی همراه بود
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: پایان اشغالگری و خروج نیروهای خارجی که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، و احترام کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه از پیش نیازهای ضروری است.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه آمریکایی ها در حال آماده شدن برای تشدید تنش ها علیه ملت یمن هستند، گفت: امکان ندارد تداوم حضور اشغالگران و قیمومیت خارجی را بپذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ