دبیر کل کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: مقاومتی که دماغ اشغالگران را به خاک مالید، امروز نیز در این سرزمین حضور دارد و در آن ریشه دوانده و درحال پیشرفت، توسعه و مجهزتر شدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرکز داده‌پردازی فلسطینی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۹ اقدام مقاومتی در حواره واقع در جنوب نابلس رخ داده است.
فنی‌ها معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان عبور نکند خریدار قوی به بازار نمی‌آید و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد.
منابع آماری فلسطینی از انجام ۲۰۷ عملیات ضدصهیونیستی طی یک هفته اخیر علیه اشغالگران خبر دادند.
یک مرکز آماری فلسطینی اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی، ۱۱۳۲ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به انجام رسیده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از فرماندهان گردان جنین را که مدت‌ها تحت پیگرد صهیونیست‌ها بوده، ربوده است.
مبارزان فلسطینی طی ساعات گذشته چندین عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی رخ داده است.
منابع فلسطینی از وقوع ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
منابع عبری زبان از اجرای عملیات مقاومتی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند. از سوی دیگر بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد.
در جریان اجرای عملیات مقاومتی نزدیک تل‌آویو توسط یک جوان ۱۴ ساله از اهالی کرانه باختری، یک اشغالگر صهیونیست زخمی شد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی یک هفته اخیر ادامه داشت که طی آن هفت صهیونیست زخمی شدند.
کرانه باختری و قدس اشغالی طی یک هفته گذشته شاهد ۱۵۹ عملیات مختلف مقاومتی بوده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری علیه اشغالگران رخ داده است.
حالا که بهار داغ خودترمیمی کابینه دولت با خواست جدی مجلس برای استیضاح برخی وزرا همراه شده، آینده ترکیب دولت در مقام مساله‌ای جدی مطرح شده است. از یک سو، ظواهر امر نشان می‌دهد مجلسی‌های مصمم به استیضاح وزیر صمت، قصد دارند شوک جدیدی را به تیم اقتصادی دولت وارد کنند. از سوی دیگر، حداقل ظواهر امر حاکی از آن است که دولت تمام قد در برابر استیضاح فاطمی امین مقاومت می‌کند
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نظامیان این رژیم در جنوب شهر نابلس هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفتند و در این تیراندازی دست‌کم ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.
گروه مقاومتی عرین الاسود در کرانه باختری به صهیونیست ها درباره تداوم مقاومت هشدار داد.
منابع فلسطینی صبح امروز شنبه از وقوع یک عملیات جدید مقاومتی در منطقه «راس کرکر» در غرب رام الله خبر دادند.
تیم ملی کرواسی روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می‌رود و این اصلا چیز عجیبی نیست. دالیچ پس از پیروزی مقابل ژاپن پیش از هر چیزی مقاومت تیمش را ستود.
شیخ مصطفی ابو عره از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: ورود الخلیل به خط داغ مقاومت در کرانه باختری، رخداد مهمی است که صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» با صدور بیانیه ای مسئولیت عملیات تیراندازی به یک نظامی صهیونیست در نزدیکی نابلس را برعهده گرفت.
در شبی که علی کریمی از زمین بازی اخراج شد، بشیکتاش با یک گل کایسری اسپور را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ