تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.
مراسم بزرگداشت مادر فرمانده شجاع و دلاور لشکر بدر دوران دفاع مقدس سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی عصر شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) شهرک شهیدمحلاتی تهران برگزار شد.
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ پیست در بخش بانوان با حضور سردار آزمون به عنوان یک حامی مالی و سرمایه گذار در این رشته به پایان رسید.
اهواز - سردار احمد رضا رادان با حضور در روستای چلسرخ شهرستان صیدون بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
سردار رادان فرمانده فراجا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
اهواز - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی تجدید بیعت کرد.
آئین نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت صبح امروز (دوشنبه) با حضور سردار قاآنی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز چهارشنبه برای نظارت بر امدادرسانی به مردم سوریه وارد مناطق زلزله زده شمال غرب این کشور شد.
سردار آزمون قصد دارد ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او در مارسی بسته شد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسم ترحیم همسر سید محمد باقر حکیم شهید محراب(قدس سره) حضور یافت.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران با عنوان «یاران سلیمانی» جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از خانواده های شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهدای گمنام تهران.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران حضور یافت.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
حضور نیم‌ساعته سردار آزمون مقابل بايرن مونیخ
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی خطاب به رئیسی نوشت: اولین حضور در سازمان ملل متحد و سخنرانی پرصلابت و با محتوای سرشار از مبانی ارزشمند اسلامی و انسانی حضرت‌عالی باعث افتخار همه ملت ایران گردید.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران که شب گذشته به منظور حضور در پیاده‌روی اربعین به عراق سفر کرده بود، در موکب فلسطینی‌ها در عراق حضور پیدا کرد.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ