وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیستها در ‎مسجدالاقصی اقدامی دیگر در روند تعدّی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده و محکوم است.
قرار است علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کنند تا به نوعی به اختلافات پیش آمده پایان دهند.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
مشهد ـ نخستین واحد تولید کود سولفات پتاسیم در شرق کشور یا حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد به بهره برداری رسید.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از دقایقی پیش آغاز شد.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
دولت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نواک با جواد اوجی، وزیر نفت ایران، دیدار کرد و همچنین از تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز بازدید کرد و پیرامون چشم انداز همکاری در بخش‌های سوخت، انرژی و حمل و نقل گفتگو کرد.
ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز درختکاری در حضور رئیس جمهور گفت: در طول چهار سال آینده، یک میلیارد نهال خواهیم کاشت.
جایگاه کشاورزی، شیلات و بنادر در توسعه سواحل مکران در نشستی با حضور سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بررسی شد.
وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.
مشهد _ با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خراسان رضوی از دو سند الگوی کشت خراسان رضوی و سند برنامه آموزشی و ترویجی کشت در مشهد رونمایی شد.
وزرای نفت، نیرو، جهادکشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور اقتصادی و دارایی برای ارایه گزارش عملکرد و نیز پاسخگویی به سوالات نمایندگان این هفته در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وضع عوارض صادراتی بر محصولات جالیزی تأثیرات منفی بر معیشت کشاورزان دارد و این موضوع را با حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
«جواد اوجی» و هیات همراه برای حضور در نشست وزارتی شراکت سبز آسیا و دیدارهای چند جانبه تهران را به مقصد توکیو ترک کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به حضورم در کمیسیون کشاورزی و تعاملی که با وزیر جهاد کشاورزی دارم، از طرف او قول می‌دهم که وزارت جهاد کشاورزی به هیچ وجه مانع مسکن‌سازی دولت نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ