نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در شهرک «برقین» و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست توانستند مانع پیش‌روی متجاوزان در این منطقه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از ۱۷ سال به حملات هوایی علیه مبارزان فلسطینی روی آورده است.
منابع فلسطینی از حمله تروریستی پهپادی شامگاهی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در شهر «جنین» (شمال کرانه باختری) خبر دادند که در جریان این تجاوز تروریستی، سه فلسطینی شهید شدند.
یک رسانه انگلیسی بر کشیده شدن مقاومت فلسطین به کرانه باختری و افزایش مقاومت مسلحانه در برابر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با این روند، تاکید کرد.
سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
نیروهای مقاومت فلسطین به بمباران‌ها توسط جنگنده‌های صهیونیستی واکنش نشان دادند.
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان در اطلاعیه جدیدی، از قتل یک زن جوان باردار به نام «زرمینه‌» در ولایت غور به دست دو تن از افراد مسلح طالبان خبر داد.
نیروهای مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی حمله موشکی گسترده‌ای را به اراضی اشغالی انجام دادند.
همزمان با حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین در کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در این منطقه مانع پیش‌روی اشغالگران شدند.
منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ حق انتقام از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ حق انتقام از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قیقتاً محور مقاومت از هنگام شهادت سردار سلیمانی، بر قدرتش چندین برابر افزوده شده و هیچ‌گونه ضعفی و سستی در آن دیده نشده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قیقتاً محور مقاومت از هنگام شهادت سردار سلیمانی، بر قدرتش چندین برابر افزوده شده و هیچ‌گونه ضعفی و سستی در آن دیده نشده است.
مبارزان مقاومت فلسطین یک شهرک اشغالی صهیونیستی را به گلوله بستند.
نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه در راستای آمادگی برای نبرد احتمالی با دشمن صهیونیستی عصر امروز آزمایش موشکی انجام دادند.
نیروهای مقاومت فلسطین به سمت پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در غرب شهر جنین تیراندازی کردند.
نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس امروز یکشنبه یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست ها مقابله کردند.
منابع فلسطینی از شلیک نیروهای مقاومت به سمت نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.
در نتیجه درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت و جنگجویان طالبان در شهرستان عنابه استان پنجشیر، ۴۰ جنگجوی طالبان اسیر شدند، پنج تن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر حمایت از مقاومت فلسطین در صورت لزوم تاکید کرد.
تصاویری از حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ