جاده‌های گردشگری ۲ هزار و ۳ هزار توسط استخرهای پرورش ماهی و اقامتگاه های متعدد قرق شده‌اند تا جایی که بسیاری از مسیرها برای رفتن کنار رودخانه یا وارد شدن به جنگل برای مردم قدغن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ۲ هزار دستگاه اتوبوسی که قرار بود وارد شود، فقط ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ثبت سفارش شده است.
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اعلام صدور مجوز برای واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس بین‌شهری و همچنین سهمیه هر استان را به اداره‌های کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استانی ابلاغ کرد.
به گفته باستان‌شناسان، این کوزه در یک مقبره جمعی قرار داشته که احتمالاً متعلق به یک خانواده مرفه بوده است. در این آرامگاه علاوه بر اشیاء متعدد مربوط به مراسم خاکسپاری (اقلام پیش‌کشی و جامه‌های تدفین)، کوزه‌های خاکستر شش فرد بالغ (شامل سه زن و سه مرد) پیدا شدند.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.
پیش‌بینی سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از متوسط تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات عید فطر حکایت دارد.
مهرداد بذرپاش گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۲ هزار و ۶۳ دستگاه خودروی حادثه ساز در جاده‌های استان اصفهان توقیف شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
فیروز قیاسی گفت: ۸۰ درصد از ۴۰۰ هزار ناوگان که در سطح جاده‌های کشور تردد می‌کنند به دلیل عمر بالا و فرسوده نیاز به نوسازی دارند.
عدم تعادل در عرضه و تقاضای خودرو، چالشی است که در سال‌های اخیر به مرور منجر به جهش قیمت خودرو شده است. حال انتظار می‌رود با عرضه حداقل ۱۰۰ هزار خودروی وارداتی تا قبل از نوروز و افزایش عرضه محصولات داخلی، التهابات بازار کاهش یابد و دست واسطه‌ها کوتاه شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی اواخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این حادث متاسفانه دو نفر جان باختند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
بارش باران در جاده‌های ۲ استان
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مه‌ولات از اتمام عملیات ۲ بانده شدن محور مه‌ولات به گناباد خبر داد و گفت: تردد روزانه پنج هزار خودرو در این محور ایمن شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ترانزیت ۶۱۴ هزار تن کالا از پایانه مرزی پرویزخان و معاینه فنی بیش از ۲۹هزار خودرو سنگین در مراکز معاینه فنی این استان در شش ماه خبر داد.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جاده چالوس در محدوده پنجک، در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ