اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
کریم با ۲هزارمیلیارد تومان پیراهن الاتحاد را پوشید!
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: در سال جاری شاهد رشد ۱۵ درصدی کیفیت خودروها بودیم که بر همین اساس هزینه های کیفیت خودروسازان هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
مجیدرضا حریری گفت: بنا به گفته مسوول تفحص مجلس، اتاق ۷ هزار میلیارد تومان در بانک سپرده دارد، بنا به صورت‌های مالی خودشان می‌گویند ۲ هزار میلیارد. خب از این ۲ هزار میلیارد که چندین میلیون دلار می‌شود مثلا ۵۰ هزار دلار خرج کنید و به اجلاس داووس بروید و ۵۰ هزار دلار دیگر خرج کن و در اجلاس‌های بین‌المللی برو و صدای بخش خصوصی باش. بگو من چرا نمی‌توانم کشتی روی آب داشته باشم و محموله‌ام را روی آب می‌گیرید؟ چرا حق ندارم کشتی‌ام را به عنوان کالای ایرانی بیاورم؟
با تصویب مجلس، دو هزار میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر برای منظور پیش آگاهی، پیشگیری، امدادرسانی، بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه اختصاص می‌یابد.
با رأی اکثریت اعضای شورای شهر بودجه دفتر شهردار تهران به مبلغ ۲ هزار و ۱۶۱ میلیارد تومان به تصویب رسید.
با رأی اکثریت اعضای شورای شهر بودجه دفتر شهردار تهران به مبلغ ۲ هزار و ۱۶۱ میلیارد تومان به تصویب رسید.
وزارت اقتصاد اعلام‌کرد: دولت ماهانه ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان از درآمد خود را بابت اصل و سود اوراق منتشر شده در سال جاری و ۲ سال گذشته صرف کرده است.
مدیر ‌کل اجرایی زکات کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) از جمع آوری ۲ هزار میلیارد تومان زکات تا پایان بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار (بیش از ۲ برابر خروج پول از بازار سرمایه در مهر ماه) به این صندوق واریز خواهد شد.
معاون میراث فرهنگی گفت: سرانه مرمت برای هریک از ۳۵ هزار اثر ثبتی حدود ۳۰ هزار تومان است. در حال حاضر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی داریم و برای ۲ سال آینده حداقل ۵ هزار میلیارد تومان نیازمندیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.
آبادان - وزیر آموزش و پرورش از توزیع ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات اختصاصی کارگاهی در بین هنرستان های سراسر کشور خبر داد.
سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید از امکانات آموزشی برخوردار باشند، گفت: دو هزار میلیارد تومان برای جمع آوری مدارس تخریبی مصوب شد.
معاون آموزش متوسطه گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کارگاهی از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه امسال بین مدارس کشور توزیع می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۲ هزار پروژه وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندمکاران ظرف روزهای آینده خبر داد.
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.
غذا ابزار قدرتمندی برای کنترل سطح قند خون یا گلوکز است. انتخاب‌های سالم می‌توانند به شما کمک کنند از پیش دیابت جلوگیری کنید شانس پیشرفت از پیش دیابت به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید و سطح گلوکز خود را در صورت داشتن آن مدیریت کنید.
بازار سرمایه در یک ماه گذشته شاهد خروج پول بوده است، اما در همین وضعیت نیز عوامل موثر فراوانی وجود دارد تا بازار رشد کند.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ