سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تمام تلاش‌ها رقابت‌های لیگ برتر در بیست و سومین دوره در یک روز غیرتعطیل افتتاح می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: در تمام جنبه‌های ناظر بر توسعه دادرسی الکترونیکی باید حداکثر اهتمام و توجه را به خرج داد تا اطلاعات و داده‌های مرتبط با مردم فقط به رؤیت مسئول و متولی مربوطه برسد.
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که اریک تن‌هاخ توانایی کسب قهرمانی‌های مختلف برای این تیم را دارد.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
ستاره ایرانی پورتو حالا به تمام جام‌های ممکن در فوتبال پرتغال رسیده است.
اهواز - فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تمامی محورهای خوزستان مه آلود هستند و رانندگان با احتیاط در جاده‌های استان رانندگی کنند.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره حضور مردم در پیام‌رسان‌های داخلی و جلب اعتماد آن‌ها گفت: تمام تلاش ما در این چند ماه این بود که بتوانیم سکو‌های داخلی را تقویت کنیم و قابلیت‌ها و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنیم تا بتوانند در قالب پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، با نمونه‌های خارجی رقابت و مردم را به سمت خودشان جلب کنند و بتوانند مسئله و نیاز مردم را حل کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین در همان جام جهانی که قهرمان شد، رکورد‌های زیادی را در تاریخ جام‌های جهانی گذشت.
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگمانیه سایتونگ در مقاله‌ای بحث برانگیز، موفقیت‌های آرژانتین در جام‌های جهانی را ترکیبی از حقه‌بازی و بازی هنرمندانه توصیف کرد.
یک کلکسیونر تمام عروسک‌‌های جام‌های جهانی را جمع آوری کرده و این روزها در سیتی سنتر دوحه به نمایش عمومی گذاشته شده است.
هامر پس از ۱۰ سال برای مدل ۲۰۲۲ با یک غول تمام الکتریکی بازگشته است تا در عین دوستدار محیط زیست بودن، جاده‌ها و بیراهه‌ها را از آن خود کند.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تمام ظرفیت‌های ممکن برای حمل و نقل ایمن زائران اربعین در خراسان رضوی بسیج شده‌اند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فیروزکوه از تعطیلی تمام جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری به دلیل پیش‌بینی بارش‌های شدید و جاری شدن سیل تا ۳۱ مرداد خبر داد.
شرکت اینترنتی بایدو مجوز استفاده از تاکسی تمام اتوماتیک بدون راننده در جاده‌های چین را دریافت کرد.
شاکی گفت: ساعت: ۱۷:۱۹ بیست و پنجم اردیبهشت در خیابان شمشیری تعداد ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل‌های متفاوت و یک دستگاه PS ۴ را به راننده تاکسی اینترنتی که تحویل داده ام، ولی محموله موصوف در مقصد تعیین شده نرسید و تحویل خریدار نشده است و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ام نیست.
اثر مهم سم مندز، یکی از نمونه‌های برجسته سینمای جنایی است که متکی بر یک فیلمنامه اقتباسی پر جزئیات، تماشاگر را در معرض داوری‌هایی دشوار پیرامون جنایتکاران می‌اندازد که به گونه‌ای متفاوت از کلیشه‌های مرسوم به تصویر کشیده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ