تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
وزیر نیرو گفت: با افتتاح نیروگاه چمشیر برق شهری ۵۰۰ هزار نفری تامین می‌شود که با انرژی پاک بدون مصرف سوخت فسیلی امکان تولید برق را فراهم کرده است.
رئیس جمهور به منظور افتتاح ۱۲ طرح در حوزه آب و برق و فاضلاب، به ارزش ۲۴ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، از طریق شهرستان تاریخی «بم» وارد استان کرمان شد.
با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: به مناسبت سه خرداد ۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده افتتاح خواهد شد که دو هزار واحد متعلق به تهران است.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این ۱۰ هزار واحد پس از تکمیل نهایی در فروردین ماه ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح و آغاز به‌کار هزار و چهارصد و یکمین خانه محیط زیست کشور خبر داد و گفت: وجود خانه‌های محیط زیست در مساجد می‌تواند الگوی مناسبی جهت ارائه دستاوردها باشد.
مرکز توسعه قراردادی وینوا در مرکز هم‌آفرینی شهید سلیمانی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و رییس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام پرونده میانکاله، سد چمشیر، آلودگی هوا، گرد و غبار و موضوعات مختلف محیط زیستی ارائه داد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
۳۳۳ پروژه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ارزش ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ افتتاح شد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۳۷ هزار و ۷۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۹ هزار و ۳۰۸ واحد خبر داد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقادقرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۴ هزار و ۲۱۲ واحدبه مبلغ ۶۹ هزارو ۴۷۵ میلیاردتومان خبرداد
شهردار تهران گفت: امسال بنای افتتاح هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز را داریم .
مشهد ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری در خراسان رضوی با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال افتتاح شد.
معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۲ هزار پروژه وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندمکاران ظرف روزهای آینده خبر داد.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در هفته دولت از افتتاح بیش از هزار و ۸۳ طرح هادی روستایی با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور خبر داد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ هزار و ۸۳۰ پروژه عمرانی در کشور، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
آماده سازی ورزشگاه 15 هزار نفری مس رفسنجان به مراحل پایانی خود می‌رسد و به زودی شاهد افتتاح این ورزشگاه خواهیم بود.
شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ