رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جاده چالوس در محدوده پنجک، در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردیبل و گیلان است در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه‌شدن محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال برای تخلیه بار ترافیکی و بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح مسیرها شده است.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: جاده‌های ۱۲ استان با بارش برف و باران همراه است.
پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد و گفت: پدیده قالب در همه استان‌های کشور، برودت هوا است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان کشور خبر داد و اعلام کرد که تردد‌های جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته ۵.۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
رئیس پلیس راه با اشاره به وقوع برف و کولاک و بارش باران در اکثر جاده‌های کشور گفت: تردد در جاده‌های برفگیر بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
بارش باران در جاده‌های ۲ استان
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان خبر داد.
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۲ استان
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.
اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران و لغزندگی محورهای مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان از رانندگان خواست با با احتیاط تردد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ