مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران از با اعلام اینکه ترافیک در محور‌های شمال سنگین است، گفت: کندوان و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال خبر داد.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
بر اساس اعلام آخرین وضعیت راه های کشور از سنگینی ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حکایت دارد.
آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور برای اولین روز سال ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در محور چالوس را اعلام کرد.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبرداد.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج _ تهران خبر داد.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران خبر داد و گفت: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران هستند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در تمامی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محورهای شهریار-تهران و ساوه-همدان خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.
ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ