سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
تیم فوتبال تراکتور در شرایط جوی خاصی موفق به رقم زدن یک تساوی پر گل مقابل حریف تدارکاتی خود شد.
سوم خرداد ماه سالروز بسته شدن پرونده عظیم مه آفرید خسروی اختلاسگر سه هزار میلیارد تومانی است.
تصادف زنجیره‌ای بیش از ۲۰۰ وسیله نقلیه به دلیل مه غلیظ روی پلی در شهر "ژنگژو" در مرکز چین، جان یک نفر را گرفته و منجر به هرج و مرج در تردد خودروها شد.
حق بر آزادی مطبوعات به معنای عام، داشتن حق در زمینه جست‌وجو، جمع‌آوری، کسب آزادانه اخبار و اطلاعات و عقاید عمومی، انتقال و مخابره آزادانه آنها، انتشار آزادانه روزنامه‌ها، دریافت و مطالعه آزادانه مطبوعات و همچنین دریافت آزادانه برنامه‌های یادشده را دربرمی‌گیرد.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در پایتخت از صبح امروز مه بخشهای از شهر تهران فراگرفته است.
اهواز - فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تمامی محورهای خوزستان مه آلود هستند و رانندگان با احتیاط در جاده‌های استان رانندگی کنند.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم مه آلودگی و کاهش دمای استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اخترشناسان با انجام این کار توانستند محاسبه کنند که چه مقدار ماده در محیط اطراف کهکشان راه شیری(CGM) – هاله‌ای از غبار و گاز که کل کهکشان ما را احاطه کرده است- وجود دارد. اخترشناسان آن را مانند تابیدن نور از میان مه، برای اینکه بفهمند چقدر غلیظ است، توصیف می‌کنند.
اهواز - با توجه به وقوع پدیده مه غلیظ در اهواز، انجام پروازهای فرودگاه سپهبد شهید سلیمانی این شهرستان متوقف شد.
همزمان با سرد شدن هوا در تهران و کاهش دما تا ۶ درجه سانتی‌گراد، تهران در مه غلیظی فرو رفت.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان کاهش یافت.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان کاهش یافت.
مه غلیظ در شهر ژنگ‌ژو چین به تصادف زنجیره‌ای گسترده خودروها روی یک پل منجر شد.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان را به ۱۰۰ متر کاهش داد.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن مه و رطوبت هوا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به ۱۰۰ درصد در صبح امروز خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه‌گرفتکی در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران– شمال و و آزادراه قزوین– رشت خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز چهارشنبه پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه یا مه رقیق است و سبب کاهش دید افقی در جنوب، غرب، مرکز، شمال و جاده‌های مواصلاتی استان خواهد شد.
منابع خبری از بسته شدن تنگه داردانل در ترکیه درپی مه غلیظ و شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز گفت: مه غلیظ امروز صبح باعث افزایش رطوبت بر روی تجهیزات شبکه برق شده که همین عامل باعث خاموشی در برخی مناطق کلانشهر اهواز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ