آریگو ساکی، اسطوره مربیگری فوتبال ایتالیا، معتقد است که لوچانو اسپالتی گزینه ایده‌آل برای تیم ملی ایتالیا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
بعد از ۲۴ ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره جذب جوانان حزب‌اللهی در وزارتخانه‌ها از جمله خبر به‌کارگیری ۴۰۰نفر از آنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که ما جذب نخبه داشته باشیم. عبارت آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قدری دقیق‌تر می‌بود.
اورکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، انتقال نیکولو زانیولو به استون ویلا را تایید کرد.
گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، می‌گوید جان ماس پس از بازی برابر منچستریونایتد از او عذرخواهی کرده است.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
همسر ادوین فن در سار، اسطوره منچستریونایتد، تایید می‌کند جان همسرش در خطر نیست.
این ستاره ۵۳ ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. ادوین فان در سار روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آن‌ها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد، اما در وضعیت پایداری قرار داشت.
فروزینونه به صورت رسمی تایید کرد اوسیبو دی فرانچسکو به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
لوکا مودریچ به شایعات درباره احتمال جدایی‌اش از رئال و انتقالش به فوتبال عربستان پایان داد و به طور ضمنی تایید کرد که در رئال ماندگار خواهد شد.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید از باشگاه خبرهایی به دست آورده که نشان می‌دهد جایگاه اولیور کان به عنوان مدیر بایرن مونیخ متزلزل شده است.
دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، تاکید کرد که داور بازی این تیم با ناتینگهام فارست می توانست هند هری مگوایر را پنالتی اعلام کند.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد در صورت فتح سری آ او و شاگردانش مثل مارادونا در شهر ناپل ابدی خواهند شد.
اوله گنار سولسشر، اسطوره منچستریونایتد، شایعاتی که مدت‌ها درباره او مطرح بود را تائید کرده و گفت هوادار لیورپول بوده است.
اسطوره فوتبال فرانسه، تقابل پاری‌سن ژرمن و منتخب ریاض را فوق العاده دانست و تاکید کرد که فوتبال عربستان در حال پیشرفت است.
وزیر ورزش و جوانان در پیامی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی  و مرام پهلوانی در عرصه‌ ورزش، یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی‌ داشت.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تاکید کرد این تیم هرگز نباید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ