گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، می‌گوید جان ماس پس از بازی برابر منچستریونایتد از او عذرخواهی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اورکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، انتقال نیکولو زانیولو به استون ویلا را تایید کرد.
کارشناسان داوری تاکید به تصمیم درست در اعلام پنالتی گل‌گهر مقابل فولاد داشتند.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
اسپانیایی‌ها قصد دارند یک ورزشگاه ملی به سبک ورزشگاه ومبلی انگلیس برای میزبانی بازی‌های ملی خود بسازند.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که جود بلینگام، ستاره ملی‌پوش این کشور، در دو بازی سه‌شیرها در مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور نخواهد داشت.
کارشناس داوری تایید کرد که یک پنالتی قطعی برای پرسپولیس گرفته نشده است.
کمیته استیناف فوتبال ایران حکم کمیته انضباطی (علیه) کاوه رضایی را تایید کرد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که برای مهر تایید خوردن بر عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال، شاگردانش باید حداکثر امتیازات را از بازی‌های باقی مانده لیگ یک به دست بیاورند.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
به زعم کارشناسان برخورد سینااسدبیگی با بازیکن نفت مسجدسلیمان خطای پنالتی بوده است.
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اشتباه فاحش داوری منجر به از دست رفتن پیروزی آنها مقابل تیم هوادار شد.
هیچ تیمی در تاریخ جام های جهانی در ضربات پنالتی ناکام تر از اسپانیا نبوده و لاروخا برای چهارمین بار در ضیافت پنالتی ها حذف شد.
علیرضا فغانی داور ایرانی در دیدار پرتغال و اروگوئه به اشتباه برای سلسائوی اروپا پنالتی اعلام کرده است.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تایید کرد که مصدومیت پائولو دیبالا در دیدار امشب مقابل لچه، ممکن است به غیبت او در جام جهانی قطر منجر شد.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که عملکرد داوران در هفته هشتم لیگ برتر قابل قبول بوده است، گفت: برخلاف ادعای استقلالی ها داور نباید پنالتی اعلام می کرد.
دو باشگاه میلان و اینتر امروز رسما تایید کردند که استادیوم جدیدی که قصد ساخت آن را دارند حداکثر ظرفیتی 65هزار نفره خواهد داشت.
لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن، که شب گذشته گل اول تیمش را به بارسلونا زد، به دلیل مصدومیت 6 هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ