اسطوره فوتبال فرانسه، تقابل پاری‌سن ژرمن و منتخب ریاض را فوق العاده دانست و تاکید کرد که فوتبال عربستان در حال پیشرفت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده کیلیان همچنان نامشخص است و پاری سن ژرمن از تصمیم اخیر این بازیکن گیج شده است.
یوناس بائر هافمن، دبیر کل Fifpro در ماجرای کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن به حمایت از ستاره فرانسوی پرداخت.
یک رسانه انگلیسی می‌‌گوید تلاشهای پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی به آینده کیلیان امباپه در این باشگاه وابسته است.
در حالی که آینده کیلیان امباپه همچنان مشخص نشده، این بازیکن با پیام هایش در شبکه های اجتماعی جلب توجه می کند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در شرایط دشواری قرار گرفته که ممکن است آینده فوتبالش را با خطر جدی مواجه کند.
پاری سن ژرمن در یکی دو روز آینده اردوی پیش‌فصل تابستانی را در حالی رسما آغاز می‌کند که کیلیان امباپه در این اردو حضور نخواهد داشت اما نیمار در اختیار لوئیس انریکه است.
امباپه هم مستقیم و غیرمستقیم آشکارا اعلام کرده که تمایلی به تمدید نداشته و قصد دارد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند؛ تصمیمی که پی‌اس‌جی هیچ تمایلی به پذیرفتن آن ندارد.
کیلیان امباپه هم‌چنان این پیام را می‌فرستد که قصد جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را ندارد و فصل آینده هم در این تیم بازی خواهد کرد.
کیلیان امباپه فصل آینده در هفتمین لیگ معتبر فوتبال اروپا با پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، در حالی که آینده اش هنوز روی هواست برای گذراندن تعطیلات به میامی سفر کرده است.
وکلای کیلیان امباپه فردا در جلسه‌ای مهم با مدیران پاری سن ژرمن شرکت می‌کنند تا درباره آینده او به توافق نهایی برسند.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
جلسه روز گذشته رئیس باشگاه پی اس جی و مادر کلیان امباپه در مورد آینده این بازیکن نتیجه‌ای نداشت.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر معتقد است ارلینگ هالند، حریف تیمش در فینال لیگ قهرمانان همراه با امباپه به زودی جانشین مسی و رونالدو خواهند شد.
شرکت نایکی که قراردادی نجومی با ارلینگ هالند امضا کرده معتقد است او در کنار کیلیان امباپه در سالهای آینده مثل زوج مسی-رونالدو چهره‌های اصلی دنیای فوتبال خواهند بود.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان آینده با هدف انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه حاضر است وینیسیوس جونیور را قربانی کند.
در ماه می گذشته، کیلیان امباپه قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد و رئال مادرید را در کمین گذاشت.
یک نشریه اسپانیایی می‌گوید کیلیان امباپه در صورت شکست پی‌اس‌جی از بایرن مونیخ و حذف این تیم از چمپیونزلیگ خواهان ترک این تیم فرانسوی خواهد شد.
ستاره دهه نود فوتبال شیلی به ستایش لیونل مسی پرداخت و خولین آلوارز را ستاره آینده آرژانتین نامید که حتی بهتر از امباپه و هالند است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، احتمال انتقال کیلیان امباپه به این تیم را رد نکرد.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ