اوله گنار سولسشر، اسطوره منچستریونایتد، شایعاتی که مدت‌ها درباره او مطرح بود را تائید کرده و گفت هوادار لیورپول بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مشاوره‌ای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی تاکید کرد.
رئیس موسسه تحقیقاتی اصلاح بذور کشور گفت: ۷۳ هزار نمونه ژن گیاهی در مرکز تحقیقاتی اصلاح بذور کشور موجود است.
معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: ۱۴ میلیون هکتار کانون بحران ریزگرد در کشور وجود دارد.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از وجود ۱۰ هزار هکتار کانون فوق بحرانی گردوغبار در شرق اصفهان خبر داد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با تکذیب وجود مار غول پیکر در دوبخشر شفت گفت: مار دیده شده، بومی غیرسمی موسوم به مار آبی چلیپر است.
مشهد ـ رئیس خانه معدن خراسان رضوی گفت: حدود ۱۴۵ معدن سنگ ساختمانی در خراسان رضوی داریم که فعال هستند و یک دهم آن نهایتاً جنبه صادراتی دارند.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.
دانیل کرامبل اسمیت، RDN، متخصص تغذیه در Top Nutrition Coaching گفت: «ترکیب برخی مکمل‌های غذایی و دارو‌ها می‌تواند منجر به اثرات مضر مختلفی از جمله کاهش اثربخشی دارو، افزایش خطر سمیت دارو، و عوارض جانبی غیرمنتظره شود.» اگر دارو‌ها و مکمل‌هایی مصرف می‌کنید، در اینجا ترکیب‌های بالقوه خطرناکی وجود دارد که کارشناسان می‌گویند باید از آن‌ها آگاه باشید و از آن‌ها اجتناب کنید.
یک مرکز پژوهشی فلسطینی از وجود ۷۰۰ اسیر فلسطینی بیمار در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که در حال حاضر، ۱۶ زن نماینده مجلس، ۸ شهردار زن و ۱۱۲۱ قاضی زن در کشور داریم.
در شهر جدید پرند ۱۸ هزار و پردیس ۶۵ هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که بنا به گفته استاندار تهران قرار است تا یک ماه آینده از طریق گشتهای شناسایی مشخص شوند و از ۱۵ شهریور مشمول مالیات خواهند شد. همچنین حدود ۷۰۰۰ بنگاه معاملات ملکی غیرمجاز در استان پلمب می‌شوند.
رئیس اداره سیل و مخاطرات هواشناسی سازمان مدیریت بحران تهران از پیگیری رفع گلوگاه سیلابی کانال سیل برگردان غرب (میان رود) و مهلت دو ماهه برای رفع آن خبر داد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سطح اراضی کشاورزی استان را یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از حدود ۱۳ اقلیم کشور، ۱۱ اقلیم در استان ما وجود دارد.
یک بیماری پوستی به نام acanthosis nigricans، شامل لکه‌های سیاه بر روی پوست می‌تواند نشان دهد مقاومت به انسولین وجود دارد.
سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر آموزش و پرورش از وجود ۷ هزار و ۳۱۹ مدرسه عشایری در ۲۶ استان کشور خبر داد
شاهرود- معاون سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه برای احیاء جنگل چاره‌ای جز کاشت درخت نداریم، گفت: وجود ۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل با سطح توسعه یافتگی کافی نیست.
توصیه می‌شود بعد از یک‌سالگی کودک را نزد دندانپزشک ببرید. در اولین ویزیت، دندانپزشک نحوهٔ درست مسواک‌زدن و تکنیک‌های نخ دندان کشیدن را توضیح می‌دهد و یک معاینهٔ کلی از دهان و دندان کودک به عمل می‌آورد. این ویزیت‌ها کمک می‌کنند اگر مشکلی وجود دارد زودتر شناسایی شود و ضمناً ترس کودک از دندانپزشکی بریزد.
ایران شیفته زیبایی است. این وسواس تقاضای زیادی برای جراحی زیبایی ایجاد می‌کند. جنگ ایران و عراق در دهه ۱۹۸۰ میلادی منجر به ظهور جراحان برجسته‌ای شد که به آموزش جراحی ادامه دادند و تکنیک‌های تازه‌ای را خلق کردند. این وضعیت باعث شکل گیری جمعی از متخصصان حرفه‌ای در ایران شد که اکنون قادر هستند جراحی زیبایی انجام دهند. با این وجود، این صنعت موفق بدون مشکل نیست.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور داریم که۱۰۸ نقطه آن مربوط به استان تهران است.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: ۱۰۴ هزار کلاس درس فرسوده داریم که باید بازسازی و یا مقاوم سازی شوند، که ظرفیت‌های دولتی قطعاً پاسخگو نیست.
هر مسئله ریاضی که تاکنون حل نشده‌است، به‌هیچ‌وجه ساده نیست. حل این مسائل یا کلا غیرممکن است یا با تکنیک‌های کنونی‌قابل حل نیست. با این‌حال، در دنیای ریاضی مسائلی وجود دارد که ساده به‌نظر می‌رسد؛ آن‌قدر ساده که هرکسی با دانشی ابتدایی از ریاضی می‌تواند آن‌ها را درک کند، اما اثبات این مسائل به‌قدری دشوار است که هیچ‌کس موفق به حل آن‌ها نشده‌است. در ادامه با فهرستی از مسائل به‌ظاهر ساده ریاضی که البته حل‌شان مشکل است، آشنا خواهیدشد.
در کشاکش این امضاها و تکذیب‌ها هیچ‌کس نمی‌داند که آیا عقب‌نشینی نمایندگان از نامه خود به دلیل ترس آن‌ها از پویش‌های نقد نمایندگان بوده یا اینکه در بهارستان افراد و جریاناتی وجود دارند که حتی امضای نمایندگان را نیز بدون اطلاع آن‌ها جعل می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ