دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی در روزی که نیمار را پس از چند ماه در اختیار داشت موفق شد به اولین پیروزی خود در تور آسیایی دست پیدا کند.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
رضا شاه 5 ماه در این جزیره اقامت کرد و پس از 5 ماه به ژوهانسبورگ رفت و در نهایت در 4 مرداد 1323 و کمتر از 3 سال پس از تبعید از ایران در اثر سکته قلبی درگذشت.
اگه دوست دارین بدونین فوتبالیست‌ها موقعی که تو زمین بازی نیستن، چیکار می‌کنن، این صفحه رو دنبال کنین.
از تیم منتخب لیگ یک فرانسه با حضور 4 بازیکن از تیم های قهرمان و نایب قهرمان
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر اسپانیول موقتا در 6 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. رئال در این بازی ابتدا عقب افتاده بود ولی در ادامه سه گل زد.
ساعاتی پیش تمرین رئال پس از یک روز استراحت از سر گرفته شد، درحالی‌که داوید آلابا، فرلاند مندی و رودریگو گوئس در آن غایب بودند.
کسی انتظار نداشت پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز عجیب جهانبخش جعفری، این مربی در نتیجه‌گیری اینقدر خوب عمل کند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از درگیری خیابانی با عده‌ای دیگر و شلیک به وسیله کلت کمری، مرگ دردناک پسر بچه‌ای سه ساله را رقم زده بود.
اینتر امشب موفق شد در سوپرجام ایتالیا میلان را در شهر ریاض با نتیجه 3-0 شکست داده و برای دومین سال پیاپی فاتح سوپرجام ایتالیا بشود.
رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.
در کادنا سر رفتار هواداران بارسا در جریان شکست 0-3 مقابل بایرن را زیر سوال بردند. بارسا بازهم تحقیر شد ولی از سوی هوادارانش مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.
شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
تیم شمس آذر قزوین با ارایه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را به نتیجه 3- 1 شکست دهد و این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.
بارسلونا پس از هفته 29 لالیگا در فصل 20-2019 دیگر نتوانسته بود صدرنشین لالیگا شود اماذ این طلسم شب گذشته شکست.
پس از وقفه ای که در رقابت های لیگ برتر صورت گرفته بود، امروز نساجی و نفت مسجدسلیمان آغازکننده این مسابقات هستند.
با پیروزی 3-0 روز گذشته بارسا برابر الچه، ژاوی هرناندز با یکی از رکوردهای پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد.
هيات معرفي نماينده سينماي ايران به مراسم اسکار با بازخواني مقررات به بازبینی و بررسي تخصصي فيلم‌ها پرداختند و پس از رأی‌گيری و تجميع نظرات، از ميان 3 فيلم «دشت خاموش»، «بندربند» و «قهرمان»، فيلم «قهرمان» به کارگرداني «اصغر فرهادی» به عنوان گزينه نهايی انتخاب شد و با امضای اعضای این هیأت، به عنوان نماينده سينماي ايران به مراسم اسکار سال 2022 معرفي خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ