همسر ادوین فن در سار، اسطوره منچستریونایتد، تایید می‌کند جان همسرش در خطر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
مارسلو به دلیل مصدوم کردن بازیکن مقابلش در جام لیبرتادورس 3 جلسه از همراهی فلومیننزه محروم شد.
تیری آنری یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌‌های فرانسه است.
پی اس وی توانست اولین جام قهرمانی فصل را که نقش اسطوره فوتبال هلند و جهان به روی آن نقش بسته بود را به موزه افتخاراتش اضافه کند.
پرسپولیس که در پنج ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ در بازی‌های رسمی و تدارکاتی شکست ناپذیر نشان داده بود، متحمل باختی غیرمنتظره شد.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، به شدت از عملکرد بازیکنان تیم ملی کشورش و خصوصا ویرژیل فن دایک و فرانکی دی‌یونگ انتقاد کرد.
هواداران کرواسی یک صدا برای مودریچ ترانه خواندند: اینجا بمان، خورشید درخشان خواهد بود.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
رایکارد، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی اسبق بارسلونا، ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بارسلونا را "پادشاه فوتبال" لقب داد.
هفت سال از درگذشت یوهان کرایوف، نابغه هلندی دنیای فوتبال و اسطوره آژاکس و بارسلونا می گذرد.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، با انتقادی تند از ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید یکی از علت‌های اصلی مشکلات فعلی لیورپول این مدافع هلندی است.
لیونل مسی در حالی نیمه اول بازی مقابل هلند را تمام کرد که به بعضی از تصمیمات لاهوز، داور اسپانیایی مسابقه اعتراض داشت.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اصلا از نمایش این تیم در دیدار مقابل آمریکا راضی نیست.
ممفیس دیپای، ستاره تیم ملی هلند، پاسخ تندی به چارلز بارکلی، اسطوره بسکتبال آمریکا داده است.
روماریو، ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون، در استادیوم خانگی این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
روماریو ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون در استادیوم خانگیِ این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اریک تن هاخ را به خاطر رفتارش با کریستیانو رونالدو مورد انتقاد قرار داد.
مارکو‌ فان باستن، اسطوره فوتبال هلند بعد از توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل رنس از نیمار انتقاد کرد.
مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، با انتقاد از ویرژیل فن‌دایک می‌گوید یورین تیمبر، مدافع جوان آژاکس، در تیم ملی به مراتب بهتر از فن‌دایک ظاهر شده اهست.
والیبال ایران شب گذشته شکست سه بریک برابر هلند را تجربه کرد، شکستی که توسط شماره 14 معروف هلندی ها نیمیر عبدالعزیز رقم خورد.
مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است اگر یوهان کرویُف زنده بود، به بارسلونا اجازه بدرفتاری با فرانکی دی‌یونگ را نمی داد.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، منچستریونایتد را تیمی بی هویت دانست و گفت که رونالدو سخت از بازگشت به این باشگاه پشیمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ