خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
در ادامه گمانه زنی ها درباره فراز وفرودها برجام، صحبت ها از توافق غیرمکتوب احتمالی میان ایران و آمریکا است که هیچ کدام از طرفین آن را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند.
مذاکره اولیه مدیران پرسپولیس با هافبک تیم سپاهان مثبت بوده و توافقات اولیه هم به دست آمده است.
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
سفیر ایران در عمان گفت: همانطور که بار‌ها مقامات دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند گسترش روابط با کشور‌های جهان اسلام و مسلمان مورد توجه جدی ماست و ما از تلاش‌ها برای تسهیل این روابط و گسترش آن استقبال می‌کنیم.
فابریتزیو رومانو تایید کرد که مذاکرات تمدید براهیم دیاز با رئال مراحل پایانی خود را طی می‌کند و باشگاه مادریدی او را برای فصل بعد می‌خواهد.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ملی آمریکا با طرح اتهامات همیشگی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نزدیک شدن ایران به نقطه ادعایی گریز هسته‌ای مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر اینکه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد، تاکید کرده است.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
تاکید بورل بر اینکه باید برجام را بر اساس مذاکرات وین و نه پیش‌نویس مذاکرات وین در ماه اوت احیا کنیم، نشانه‌ای از اختلاف نظر به‌ویژه درباره مسائل پادمانی است که مذاکرات را از اوت تاکنون در شرایط بن‌بست قرار داده است.
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
رئیس سیا و همتای روس خود در مورد تهدیدات علیه امنیت بین‌الملل در ترکیه گفتگو کردند.
حجت اسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: من به آقای مکرون گفتم آژانس ۱۵ بار تایید کرده است که ایران انحرافی در فعالیت هسته‌ای ندارد.
رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی به پایان خوش خود نزدیک شده است و بیروت به حق خود در این زمینه دست خواهد یافت.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات رفع تحریم ها گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته مبهمی نداشته باشد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
روبرت لواندوفسکی تایید کرد که در یک مقطع با رئال مذاکراتی جدی داشت ولی دو طرف به نتیجه نرسیدند. او در مورد شعار کنایه‌آمیز هواداران بایرن هم صحبت کرد.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ