روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی مسکو- پکن تلاش می‌کنیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مارک کوکوریا، مدافع چپ چلسی، معتقد است رئال به خاطر خصوصیت بارزش شانس بیشتری برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد.
مارک کوکوریا در انگلیس منتقدان زیادی دارد و برخی او را مقصر اصلی در اخراج بن چیلول برابر رئال مادرید می‌دانند.
مارک کلاتنبرگ، داور بازنشسته انگلیسی، معتقد است که اندی رابرتسون مقصر درگیری‌اش با کمک داور دیدار روز گذشته لیورپول-آرسنال بوده است.
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد که محاسبات روسیه در اوکراین غلط از آب درآمده و این کشور دچار شکست شده است.
گلر آلمانی بارسلونا از حالا بی‌تاب فینال سوپرجام و رویارویی برابر رئال مادرید و البته کسب پیروزی در این بازی حساس است.
پدری در پایان بازی با بتیس عنوان بهترین بازیکن زمین را حق تراشتگن دانست که دو پنالتی حریف را مهار کرد.
با جدایی جرارد پیکه، در نهایت ژاوی شخصا تصمیم گرفت مارک آندره تراشتگن را به عنوان کاپیتان چهارم بارسا انتخاب کند.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اصلا از نمایش این تیم در دیدار مقابل آمریکا راضی نیست.
ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی، از انتقادهای مارکو فان باستن به شدت عصبانی شد.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اریک تن هاخ را به خاطر رفتارش با کریستیانو رونالدو مورد انتقاد قرار داد.
مارک لاس، سردبیر اکیپ، اظهارات جالبی را در آستانه اهدای جایزه توپ طلا درباره این مراسم مطرح کرده است.
مارکو فان باستن، ستاره سابق آژاکس، معتقد است که حکیم زیاش باید هرچه زودتر از چلسی جدا شود.
مارکو فان باستن با انتقاد شدید از آژاکس می‌گوید سیاست نقل و انتقالاتی تابستانی این تیم عامل اصلی شکست سنگین مقابل ناپولی بوده است.
مارک آندره تراشتگن امشب در بازی برابر مایورکا رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به 554 دقیقه رساند. او در پایان بازی گفت که پیروزی تیم مهمتر از این رکورد بود.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، با انتقاد از ویرژیل فن‌دایک می‌گوید یورین تیمبر، مدافع جوان آژاکس، در تیم ملی به مراتب بهتر از فن‌دایک ظاهر شده اهست.
مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است اگر یوهان کرویُف زنده بود، به بارسلونا اجازه بدرفتاری با فرانکی دی‌یونگ را نمی داد.
ساخته جف نیکولز روایتی از فراری دادن یک زندانی توسط چند نوجوان، بازآفرینی از داستان‌های مارک تواین در فضای مدرن است؛ هرچند این بازآفرینی آنچنان که باید درخشان نبوده، بازی متفاوت متیو مک‌کانهی فیلم را نجات داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ