رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی گفت: ما در نظام تعلیم‌وتربیت مکلفیم تا متناسب با شرایط و نیازهای خاص دانش‌آموزان بسترهای رشد و کمال دانش‌آموزان را فراهم کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: اصلاح‌طلبان تحلیل‌های کاملاً اشتباهی انجام می‌دهند و این باعث می‌شود که این افراد نه تنها در مسیر و اراده مردم نباشند بلکه در برابر خواست آنها قرار بگیرند.
یزد- مدیر مرکز مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد اعلام کرد: کوچ یک باره مشترکان از کولرهای آبی به سمت کوره‌ای گازی، تفاوت ۳۰ هزار مگاواتی را در مصرف برق در فصل گرم سال رقم زده است.
اگر از دید اپوزیسیون برانداز (و حتی محمود احمدی‌نژاد) به سیاست ایران نگاه کنیم، تفاوتی میان حسن روحانی، خاتمی، هاشمی‌رفسنجانی و حاکمیت وجود ندارد. از نگاه آنها فکت‌های زیادی وجود دارد که همه را با هم یکسان‌انگاری کنند. به عبارت روشن‌تر برای تقسیم‌بندی گروه‌های سیاسی درون ایران اگر از منظر اپوزیسیون و براندازان نگاه کنیم، تنها یک مرز وجود دارد؛ مرزی که مشخص می‌کند شما درون نظام هستید یا بیرون نظام.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حساسیتی نسبت به درز اطلاعات از ترکیب اصلی تیمش برای دربی ۱۰۰ ندارد.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
عضو شورای شهر تهران گفت:امروز یک بی قانونی عملی در کشور صورت گرفته و دستگاهای دولتی و شهرداری تهران به نوعی به بی قانونی دامن می‌زنند.
کریستیان اشترایش، سرمربی فرایبورگ، می‌گوید با وجود اینکه پیش از این در ورزشگاه بایرن مونیخ به پیروزی نرسیده اما تقابل با این تیم همیشه برای او استثنایی است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تایلند گفت: بازی با ایران تفاوتی با ژاپن ندارد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تایلند گفت: بازی با ایران تفاوتی با ژاپن ندارد.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال باید بین مربیان تفاوتی قائل نشوند، گفت: سرمربی استقلال زیر ذره بین است و با هر حرکت کوچکی با او برخورد می شود.
من می‌دانستم همان دردسرهایی که ما داریم، بلاژویچ هم خواهد داشت اما تفاوت بین مستر و آقا است؛ به مستر ميلياردی پول می‌دهند اما به آقا ۵۰-۶۰ میلیون می‌دهند...
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است تفاوت چندانی بین آلمان و آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، وجود ندارد.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
رئیس اورژانس یبمارستان مسیح دانشوری گفت: اختلال بویایی و چشایی و از دست دادن بویایی بیشتر در کرونا دیده می‌شود؛ تب‌های ناشی از ابتلا به آنفلوانزا معمولاً تا ۴۸ ساعت ادامه پیدا می‌کند و بسیار سریع و حاد شروع می‌شود، اما در کرونا تب بیشتر در عصر و شب دیده می‌شود و عموماً بیش از ۴۸ ساعت طول می‌کشد.
آمار نشان می دهد کارنامه هری مگوایر و ویرژیل فن دایک در سال های اخیر تفاوت چندانی نداشته است.
آمار نشان می دهد کارنامه هری مگوایر و ویرژیل فن دایک در سال های اخیر تفاوت چندانی نداشته است.
سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در سراسر جهان است که ۷۰ درصد موارد آن در کشور‌های با درآمد پایین رخ می‌دهد. عوامل خطر سکته مغزی مانند عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی شامل فشار خون بالا، دیابت، چربی خون و سایر عوامل خطر مرتبط با سبک زندگی است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به قرارداد میلیاردی فصل گذشته این تیم بی تفاوت است و دیگر اهمیتی برای ادامه فعالیت با شریک تجاری باشگاه ندارد.
نمی‌دانیم کجا تیم‎ها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. پس بگذارید موتور ماشین را حالا حالاها داغ کنیم و مطمئن باشیم که این موتور برای این رقابت‌ها با سرعت مسیرش را طی می‌کند.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ