از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش برهانی فصل جدید رقابت های فوتبال ایران را در لیگ دسته اول به عنوان سرمربی تجربه خواهد کرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در آستانه سرمربیگری تیم استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول قرار دارد.
باوجود تعطیلی فوتبال در سطوح بالای لیگ ایران، بازی‌های لیگ دسته سوم با حرارت بالا دنبال می‌شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای به دست به دست شدن یک نامه در خصوص جواد نکونام واکنش نشان داد.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
همانطور که سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفته بود، این تیم به دلیل مشکلات مالی در دیدار برابر مس شهربابک حاضر نشد.
پیشکسوت فوتبال ایران از دیدار استقلال با صنعت نفت به عنوان یک بازی مهم یاد کرد و گفت: اگر استقلال در این دیدار امتیاز از دست بدهد، با قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران از دیدار استقلال با صنعت نفت به عنوان یک بازی مهم یاد کرد و گفت: اگر استقلال در این دیدار امتیاز از دست بدهد، با قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
مصاف استقلال ملاثانی – شهرداری همدان از هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بانتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
در پایان سال ۱۴۰۱ جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران نشانگر صدرنشینی قاطع شمس‌آذر قزوین است. تیم‌های استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و سایپا با ۴۱ امتیاز رتبه دوم را شریک شده‌اند و فجرسپاسی پشت سر آنهاست
در آخرین دیدار فوتبال ایران در سال 1401 دو تیم پارس جنوبی و استقلال خوزستان در جم به مصاف هم رفته‌اند که خوزستانی‌ها مدعی‌اند داور در نیمه اول یک پنالتی مشکوک را نادیده گرفته است.
تکلیف قهرمان‌های چهار رده سنی پایه تهران مشخص شد و آکادمی کیا دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آورد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
در هفته بیستم از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، استقلال ملاثانی میزبان چوکا تالش بود که این بازی به تساوی پرگل انجامید.
هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هفته تساوی مدعیان صعود به لیگ برتر بود.
استقلال خوزستان در هفته های اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تبدیل به تیم بهتری شده است.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
اهواز - بازیکن سابق استقلال تهران به صورت موقت هدایت تیم فوتبال استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول را به دست گرفت.
تقابل سلاطین تساوی ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه ای قابل پیش بینی به پایان رسید.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
مصاف دو تیم مدعی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال توانست با نتیجه 2 بر صفر، از سد حریف دسته سومی خود عبور کند.
قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که موضوع تغییر نام باشگاه استقلال ملاثانی مهمترین مساله پیش روی آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ