قائم مقام حزب موتلفه گفت: اصلاح‌طلبان تحلیل‌های کاملاً اشتباهی انجام می‌دهند و این باعث می‌شود که این افراد نه تنها در مسیر و اراده مردم نباشند بلکه در برابر خواست آنها قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجرمان سایبری از اقشار و مناسبت‌های مختلف برای تحقق اهداف مجرمانه خود سوءاستفاده می‌کنند. یکی از این موارد فریب شهروندان و علی‌الخصوص بازنشستگان در پوشش خرید بیمه‌های تکمیلی با کلید واژه‌هایی نظیر «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» و ... است.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
یکی از سوالاتی که ممکن است در صحرا یا ساحل دریا ذهن ما را درگیر کند، این است که اگر شن‌ و ماسه را کنار بزنیم، به چه چیزی می‌رسیم؟ ممکن است یک جنگل یا بستر یک رود دریاچه بزرگ ما قبل تاریخ زیر پای ما باشد.
شن و ماسه از صخره‌های روی زمین که در اثر هوازدگی رودخانه‌ها و سایر عناصر به زمین می‌رسند، تشکیل می‌شود. در کنار ساحل، دریای دائما در حال جوش و خروش سنگ‌ها را طی هزاران یا میلیون‌ها سال خرد می‌کند.
محمد اصلانی در پی مصاحبه‌های اخیرش به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی فراخوانده شد.
در اطلاعیه شماره ۳ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش آمده است که فرایند آموزش ارزیابان حرفه‌ای از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان فرایند ارزیابی به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.
دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی که یاد خدا در جامعه‌ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند و به نتیجه‌ای کامل‌تر می‌رسد.
تثبیت ۶۸ هزار هکتار از پهنه‌های ماسه‌های روان در مناطق فوق بحرانی در کشور با بکارگیری الگوهای کارآمد در اولویت قرار گرفت.
جمال موسیالا، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، تاکید کرد که برای انجام این کار خود را آماده کرده بود.
پیشکسوت پرسپولیس از کُری‌خوانی و مصاحبه‌های سرمربی و بازیکن تیم سپاهان اصفهان شاکی است.
مصاحبه‌های جنجالی و کنایه‌آمیز ژوزه مورایس و امید نورافکن در مورد پرسپولیس سبب واکنش سرخ‌ها شد.
مشهد ـ قائم مقام مناسبت‌های شهرداری مشهد از آماده سازی ١۵ هزار و ٩۴٢ جای پارک خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد مقدس برای ایام نوروز خبر داد.
محمد‌جواد مظفر گفت: هر کاری کردم، آقای میرحسین حاضر به مصاحبه نشد. گفتم ببین من در کتاب می‌نویسم که تو حاضر نشدی گفتگو کنی. حالا این را در پرانتز بگویم؛ بعد از وقایع و سال‌های بعد که از ماجرا‌ها گذشته بود، هروقت من را می‌دید می‌گفت که خوب از دستت در رفتم‌ها.
روایتی از نقشه جامع دشمن اما با محاسبه‌ای غلط از زمستان سرد ۱۳۵۶ تا اغتشاشات اخیر کشور را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
میلان اشکرینیار مصاحبه‌های منتشرشده از قول خودش در مورد امضای قرارداد با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
مازنی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح رسمی ایران هستند که در قانون اساسی ایران به آن تصریح شده. سپاه در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران و جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کرده و در مقابله با تروریسم صدر انقلاب و تروریسم داعش بیشترین تلاش را کرده است. اروپایی‌ها از این محاسبه‌های غلط کم نداشتند. اما این‌بار در باتلاق اخبار کوتوله‌ها گیر کرده و در فضای ضعف دستگاه دیپلماسی و سوءتدبیر برخی نهاد‌های ما همچنان در این باتلاق فرو می‌روند.
مشهد ـ قائم ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه های شاخص در استقبال از بهار 1402 جشنواره «نور» است که این جشنواره زینت بخش شب های مشهد الرضا خواهد بود.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
از این به بعد جلسات هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ