گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی اعلام کردند که ارتش ترکیه مناطقی را در شمال عراق گلوله باران کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای شلیک راکت از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی در حال گلوله باران مناطقی در جنوب لبنان است.
نماینده مردم آمل گفت: بنده شب گذشته در جمع اصناف بودم؛ مطالبه اصناف، اصلاح نظام صنفی و مالیات‌ها است. پزشکی به بنده گفت بنده ۶ تیر خوردم، اما به اندازه ۳۵ میلیون تومانی که مالیات دادم برای ماشینی که ۸ سال پیش خریداری کرده‌ام، دردناک نبود. مالیات بازاری‌ها از دو و پنج میلیون تومان به ۵۰ میلیون رسیده است. انتظار می‌رود این رویه اصلاح شود.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) مدعی گلوله باران مناطقی از جمهوری خودمختار نخجوان توسط ارتش ارمنستان شد.
دادستان شهرری گفت:هیچ گلوله جنگی یا پوکه گاز اشک‌آوری به سر «ابوالفضل امیرعطایی» برخورد نکرده است.
هدف نوعی جدید از کولار که به زودی عرضه می‌شود، این است که هم به اندازه مواد اصلی در برابر شلیک‌ها مقاوم باشد و در عین‌حال نازک‌تر و سبک‌تر نیز باشد.
سایه گذشته بر سر اسطوره فوتبال آرژانتینی کماکان باقی است
ارتش عربستان مجددا مناطقی از شمال یمن را گلوله باران کردند.
جدال گلوله و کامپیوترهای سرقتی!
زمین تحت بمباران دائمی فضا قرار دارد. گرد و غبار، سنگریزه ها، و تکه های سنگ به صورت روزانه در جو ما فرو می ریزند، و گاهی اوقات به طور چشمگیری در یک رگه شعله ور در سراسر آسمان می سوزند.
شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش ترکیه مناطقی را در اطراف منطقه تل ابیض در حومه شمالی الرقه با توپخانه هدف قرار دادند.
بنا به گزارش ها، نیروهای اوکراینی گلوله باران جمهوری خلق دونتسک را از صبح امروز آغاز کرده اند.
منابع یمنی از حملات ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن خبر دادند.
در ادامه افزایش شدید تنش‌ها بین دو کره و پرتاب سه موشک از سوی کره‌جنوبی، کره‌شمالی هم ۱۰۰ شلیک توپخانه‌ای انجام داد.
منابع سوری از حملات جدید ترکیه به شمال سوریه خبر دادند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل بر سر آب و زمین کشاورزی/ دستگیری سازنده مشروب تقلبی/ دزدی در قالب گدایی ۸ منزل را خالی کرد!/ شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی/ درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید/ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه/ جنایت مهاجم مسلح مقابل دیدگان ۳ کودک!/ محاکمه قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار
شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی
نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب شرقی شهر انرهودار که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا محسوب می‌شود، تحت تسلط ارتش روسیه قرار دارد. نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل هم که فعال نیست، در اختیار روس‌هاست.
تقریبا عمده فعالان بازار از بازی سهام خودرویی آگاه هستند و حتی احتمال رشدهای عجیب در صنعت خودرو را رد نمی‌کنند. سهام خودرو چه با اخبار برجامی سال ۹۴ و چه با موج تورمی سال ۹۹ رشدهای خیره‌کننده‌ای به ثبت رساند و سودهای رویایی نصیب بسیاری کرد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس برآوردها اگر سقف نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع اعمال نمی‌شد چیزی حدود ۳۰۰ همت از سود صنایع کاسته و با یک نسبت کلی و ساده می‌توان گفت که حداقل ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش بازار سرمایه کم می‌شد و بین 20 تا 30 درصد شاخص بورس سقوط می‌کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ