رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ضمن بازدید از شعبه گذرنامه مستقر در جایگاه برنامه «محرم شهر» مستقر در میدان آزادی گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و افراد زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان از فعال سازی ۱۴ شهرستان این استان در راستای صدور گذرنامه زیارت برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۵ روز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۳۴ جلد گذرنامه تاکنون صادر شده است.
گروه طالبان که در کابل، پایتخت افغانستان قدرت را در دست دارد، محدودیت‌های تازه‌ای برای صدور گذرنامه وضع کردند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت با اشاره به تشدید فعالیت شبانه روزی کارکنان معاونت مهاجرت و گذرنامه برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم و صفر، آخرین وضعیت صدور را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس از بررسی برنامه ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد: برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان برنامه‌ریزی شده است.
در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران عزیز درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من سریعاً ثبت کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.
سخنگوی پلیس گفت: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و درکمترین زمان ممکن برای ایام محرم و سفر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند که دیگر نیازی به مراجعه آن‌ها نیست و می‌شود از روی نرم افزار پلیس من درخواست را ثبت کرد.
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار پلیس من می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.
فرمانده فراجا گفت: گذرنامه زیارتی به توافق ایران و عراق رسید تا زائران علاوه‌بر گذرنامۀ رسمی در زمان زیارت از آن استفاده کنند؛ با این کار تهیۀ گذرنامه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
فرمانده فراجا، از صدور گذرنامه زیارتی برای زائران عتبات عراق خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
سخنگوی فراجا از صدور ۵.۵ میلیون گذرنامه الکترونیک از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سال گذشته خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت اظهار کرد: از حالا به بعد دیگر نیاز نیست دانشجویان خارجی به پلیس گذرنامه مراجعه کنند و انشالله به زودی اطلاعات دانشجویان خارجی نیز به طور کاملا الکترونیک ثبت و دریافت می‌شود.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از بررسی افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد و گفت: ۵ تا ۶ روز زمان نیاز است تا گذرنامه جدید به دست فرد متقاضی برسد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
سخنگوی فراجا افزود: از مردم می‌خواهیم به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند، تمام برگه گذر ویژه‌های اربعین که قبلاً درخواست شده بود، چاپ، توزیع و تحویل پست شده است.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: به علت مخاطراتی که برای امنیت و سلامت زائرین به وجود آمد همه مرزها، تا اطلاع ثانوی مسدود شد و از امروز گذرنامه ویژه اربعین صادر نخواهد شد.
رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های اربعین از همه زائران درخواست کرد که فعلا به سمت مرز‌های عراق حرکت نکنند.
سخنگوی فراجا از اضافه شدن دو مرکز صدور گذرنامه در تهران به دیگر مراکز خبر داد و گفت: از اول مرداد ۱۴۰۱ تا امروز یک میلیون و ۳۴۸ هزار گذرنامه صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ