مدیریت فرودگاه بین المللی بغداد صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقف پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی به زیر ۱۰۰ متر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم در اولین بازی فصل جدید سری آ در خانه میزبان سالرنیتانا بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
توقف تیم آسیایی در رفسنجان
توفان لَن (Lan) بامداد روز سه شنبه به سواحل مرکزی ژاپن رسید و موجب توقف پروازها و حرکت قطارها شد.
تاتنهام در هفته اول لیگ برتر در اولین بازی‌ای که هری کین را در اختیار نداشت در مقابل برنتفورد به تساوی 2-2 رسید.
پاری سن ژرمن در اولین بازی فصل جدید مقابل لوریان به تساوی بدون گل رضایت داد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف کامل پروازها از سرزمین های اشغالی به کشورهای عربی حاضر در توافقات «آبراهام» از جمله بحرین و امارات طی دو هفته گذشته خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف کامل پروازها از سرزمین های اشغالی به کشورهای عربی حاضر در توافقات «آبراهام» از جمله بحرین و امارات طی دو هفته گذشته خبر دادند.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
آتش سوزی در فرودگاه بین قاره ای جرج بوش هیوستون (IAH) تگزاس باعث توقف موقت همه پروازهای خطوط هوایی یونایتد به فرودگاه IAH شد.
اهواز - اداره کل فرودگاه‌های خوزستان از توقف پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز در اثر وقوع مه سنگین و کاهش دید از صبح امروز خبر داد.
برخی رسانه‌های ترکیه امروز (چهارشنبه) از توقف پروازها در یکی از فرودگاه‌های شهر استانبول در پی وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله گاز این شهر خبر دادند.
منابع عراقی از توقف کامل پروازهای فرودگاه بین المللی بغداد به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: بررسی‌ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.
عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی از توقف پروازهای چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور خبر داد.
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
در پی شایعات مطرح شده درباره تعطیلی فرودگاه نجف اشرف همزمان با درگیری‌های منطقه سبز بغداد، «حکمت احمد» مدیر فرودگاه گفت که فعالیت فرودگاه نجف اشرف ادامه دارد و پرواز‌ها متوقف نشده است.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اتفاقات سیاسی بغداد، پروازهای تهران-بغداد فعلا انجام نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ