ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویزای یکی از تیراندازان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان باکو هنوز صادر نشده است.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
وزیر خارجه طالبان از سفیر روسیه خواست تا صدور ویزای روسیه برای افغان‌ها تسهیل شود.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال از عدم صدور ویزای آمریکا و عدم همراهی‌اش با تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت‌ها خبر داد.
سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
سفارت آمریکا باز‌ هم صدور ویزای عطایی، کارخانه و خوریانی را به فردا موکول کرد.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تلاش برای صدور ویزای بهروز عطایی در روز تعطیل خبر داد گفت: ۵ نفر از اعضای تیم ملی ظهر امروز به ایران برمی‌گردند.
جان اسپرا به مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز واکنش نشان داد و گفت: واقعا نا امید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می‌کنم.
دبیر فدراسیون والیبال می گوید اعضای تیم ملی ایران تا دهم تیرماه برای دریافت ویزای آمریکا زمان دارند.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
علی‌اصغر شالبافیان گفت: به تازگی نیز وزارت گردشگری مصر خبر صدور ویزا برای گردشگران ایرانی را اعلام کرده است، اما هنوز از سوی وزارت امور خارجه کشورمان به معاونت گردشگری اعلام مکتوبی صورت نگرفته است.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به قانون عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.
روزنامه کیهان نسبت به صدور ویزای آمریکا برای علی کریمی اعتراض کرده و آن را «مزد وطن‌فروشی» او خوانده است.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در حالی ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که گروه اول از ملی‌پوشان کشورمان اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا اقدام خواهند کرد.
تیم های ملی کشتی امید کشورمان پس از انتظارهای فراوان با صدور ویزا از سوی اسپانیا بامداد فردا راهی مسابقات امیدهای جهان می شود.
ویزای فرنگی‌کاران در شرایطی صادر شد که آن‌ها بامداد فردا (جمعه) تهران را به مقصد ودرا ترک خواهند کرد.
چند ساعت پیش از اعزام تیم به اسپانیا سرانجام ویزای اعضای تیم ملی فرنگی ایران برای حضور در مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان صادر شد.
دولت‌های آلمان و لهستان اعلام کردند که صدور روادید شنگن برای ایرانیان همچنان ادامه خواهد یافت.
برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
نوراللهی ویزای شینگن خود را برای حضور در اتریش دریافت کرده و طبق برنامه او قرار است امشب دوبی را به مقصد وین ترک کند.
فدراسیون فوتبال پیگیر ویزای 3 بازیکن تیم ملی است تا هرچه سریع‌تر بتوانند به اردوی اتریش اضافه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ