علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری به دنبال جذب یک دروازه بان دوم است هرچند ممکن است اتفاقات از نوع دیگری رقم بخورند.
مجتبی سرآسیایی با پیشنهاد سه تیم لیگ برتری برای حضور به عنوان دستیار اول مواجه شده است.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
الدلیمی درباره تردید‌ها در مورد مرگ صدام با حلق آویز کردن، گفت: اعدام او فراتر از حلق آویز کردن بود. او توضیح داد که «صدام در حین اعدام در واقع از گذاشتن کیسه روی صورتش خودداری کرد.»
پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، شایعات پیرامون پیشنهاد الهلال عربستان به این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
ایروان پیشنهاد روسیه را برای برگزاری نشست سه جانبه ارمنستان، روسیه و آذربایجان در مسکو در ۲۵ ماه می پذیرفته است.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از پیشنهاد برگزاری سه رویداد بین المللی در ایران شامل مسابقات جام فجر، رقابت‌های غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا در سال 2024 استقبال کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.
دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه های لیگ برتری برای خروج در زمستان روبرو شده اند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است تفاوت این تیم با سایر تیم‌ها، در اعتماد به نفسی است که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان می‌دهد.
وینگر تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد سه تیم باشگاهی یونان را برای حضور در این کشور دریافت کرده است.
رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به برزیل پیشنهاد داد برای ادای احترام به پله، سه ستاره از پنج ستاره پیراهن تیم ملی برزیل به قلب تبدیل شود تا به قهرمانی او در سه دوره جام جهانی اشاره شود.
خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع گزارش داد که سوریه پس از بیش از یک دهه قطعی روابط با ترکیه، در برابر تلاش‌های میانجی‌گری روسیه برای برگزاری نشستی میان سران دو کشور مقاومت می‌کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از پیشنهاد رنگ بندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ