رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به برزیل پیشنهاد داد برای ادای احترام به پله، سه ستاره از پنج ستاره پیراهن تیم ملی برزیل به قلب تبدیل شود تا به قهرمانی او در سه دوره جام جهانی اشاره شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور در اولین بازی فصل با وجود خریدهای خوبش در قلب خط دفاع، بسیار ناهماهنگ و باز نشان داد و هر سه گل سپاهان از قلب دفاع تیم تبریزی رقم خورد.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
محققان یک جوهر مخصوص پرینتر سه بعدی از ژل حاوی فیبر و ژلاتین ساخته اند که می تواند سلول های ماهیچه قلب را چاپ کند. ماهیچه مذکور مانند قلب واقعی می تپد.
مسعود ریگی یکی از سه خرید تابستانی یحیی بوده که برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می‌کند.
میرزا احمدخان مشیرالسلطنه این بنا را ساخت و سال ۱۳۱۸ ه. ق آن را وقف کرد. این بنا دارای صحن کوچکی با هشت حجره در سه طرف آن است و شبستانی ستون‌دار در جبهه شمالی و در مقابل جبهه قبله قرار دارد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
نکته جالب اینکه در این بخش، یحیی، کریم باقری و سیدجلال، سه عضو کادرفنی پرسپولیس نیز به جمع بازیکنان ملحق شدند و با آنها بازی کردند تا از نزدیک عملکردشان را زیر نظر بگیرند.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
انتخاب برترین هافبک‌های سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
طبق گفته کرت اونتانک، زیست‌شناس اختاپوس‌ها در دانشگاهی در واشنگتن، اختاپوس‌ها سه تا قلب دارند. این امر در مورد نزدیک‌ترین موجودات شبیه به اختاپوس‌ها، یعنی ماهی‌های مرکب نیز صادق است.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
نتایج یک مطالعه نشان داد که بین خوردن یک تا سه تخم مرغ در هفته و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی به طور قابل توجهی ارتباط وجود دارد.
سنجاب زمینی قطبی که طولانی‌ترین خواب زمستانی را در بین موجودات زمین دارد، می‌تواند تا هشت ماه در حالت خواب زمستانی بماند، در حالی که دمای بدن خود را در حدود سه درجه سانتیگراد نگه می‌دارد و قلبش در هر دقیقه تنها یک بار می‌تپد.
حال مارک اورمارس پس از سکته مغزی سه هفته پیش چندان مطلوب نیست و به قلب او آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر وارد شده است.
اگر دنبال خرید طلای ظریفی بگردید که خیلی هم گران نباشد می‌توانید گوشواره‌های میخی با طرح‌هایی مثل گل و قلب را بخرید که بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
پزشکان پله، اسطوره فوتبال برزیل، اعلام کردند که او برای دریافت مراقبت‌های لازم به دلیل عدم کارکرد مناسب قلب و کلیه، برای سه هفته در بیمارستان بستری شد.
پیشنهادی به فدراسیون فوتبال برزیل داده شده که به افتخار پله سه ستاره روی پیراهن خود را به سه قلب تغییر دهند.
سه قلب پله جای ۳ستاره روی پیراهن برزیل
طی سه بازی اخیر مورایس از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.
طی سه بازی اخیر مورایس از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.
استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه 91، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند
بر اساس تحقیقاتی که در مجله اروپایی قلب و عروق منتشر شد، نوشیدن دو تا سه فنجان قهوه در روز با طول عمر بیشتر و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در مقایسه با اجتناب از مصرف قهوه مرتبط است.
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی با خود بگوید من چهار سال جراحی عمومی بخوانم، سه سال جراحی اطفال بخوانم که در این صورت هفت سال از عمرم می‌گذرد. در حالی که اگر پزشک عمومی بمانم، در این هفت سال می‌توانم شرایط بهتری برای خودم ایجاد کنم. در عین حال این شرایط در برخی رشته‌های پایه مانند بیهوشی، جراحی عمومی، رشته‌های داخلی و... نیز وجود دارد.
دولت پرتغال موافقت کرد که برای جشن دویستمین سالگرد استقلال برزیل، قلب پادشاه این کشور را به مدت سه هفته به برزیل قرض دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ