پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، شایعات پیرامون پیشنهاد الهلال عربستان به این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه کماندار کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی فرانسه، راهی پاریس شدند.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها راه یافت.
بازیکنان پرسپولیس احتمالا فردا راهی ساختمان این باشگاه خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۱۱۹ فقره رفع تصرف اراضی به ارزش ریالی ۲۶ هزار میلیارد ریال در سه ماهه اول امسال خبر داد.
مجتبی سرآسیایی با پیشنهاد سه تیم لیگ برتری برای حضور به عنوان دستیار اول مواجه شده است.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه پیروزی و به عنوان صدرنشین گروه دوم مسابقات قهرمانی آسیا راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
ممکن است تمایل بارسلونا به ژائو کانسلو، بایرن مونیخ را برای حفظ او متقاعد کند.
شرایط در ژیمناستیک به‌گونه‌ای است که شاید این فدراسیون، سال 1401 را با سرپرست تمام کند و هیچ رئیسی برای آن معرفی نشود.
روزنامه اکیپ فرانسه از سه مشتری لیونل مسی در تابستان سال جاری سخن به میان آورد.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
تیم محققین دانشگاه کمبریج از ۸۰ داوطلب بین ۱۸ تا ۳۵ سال نوار مغز گرفتند و توانستند با شبیه‌سازی سناریو‌های مختلف، فرکانس اصلی مغز هر فرد را تعیین کنند. مغز هر انسان در این فرکانس‌ها به بالاترین کارآیی خود می‌رسد. در نهایت با ایجاد مربع‌های چشمک زن اختصاصی ۱.۵ ثانیه‌ای، تواسنتند به نتایج مهمی برسند. بر همین اساس، پالس‌های نوری مذکور می‌توانند قدرت یادگیری مغز را تحت تاثیر قرار دهند. این آزمایشات ۸۰۰ بار انجام شدند.
از اولیویه ژیرو به عنوان هدف نقل و انتقالاتی غافلگیر کننده باشگاه منچستر یونایتد یاد می شود و احتمالا او این ماه به صورت قرضی راهی اولدترافورد شود.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
سه کشتی گیر جا مانده از تیم ملی برای حضور در جام جهانی آمریکا امشب راهی آمریکا می‌شوند.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
نمایندگان اوزان ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران به مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان راه یافتند.
سه عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران برای حضور در رقابتهای گرندپری بامداد فردا راهی پاریس می‌شوند
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
باشگاه استقلال درخصوص تلاش خود برای دریافت حق پخش و مشکلات هفته های اخیر بر سر فیلمبرداری بازی های خانگی، اطلاعیه ای صادر کرد.
سه ملی‌پوش کشورمان به دیدار فینال رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در بلغارستان راه یافتند.
در پایان دور مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، سه ملی‌پوش کشورمان راهی فینال شدند و یک آزادکار ایران به گروه شانس مجدد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ