سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
تویوتا نتوانست خود را از اصول پایه طراحی که با آن متولد شده بود جدا کند و تا به امروز نیز همین جریان ادامه دارد. اکنون نمی‌توان تویوتا را در زمینه طراحی خودرو یک خودروساز کاملا موفق دانست، اما قطعا جز باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین برند‌های خودرویی جهان است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت بیش از ۱۹۳ هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۸ درصدی را نشان می‌دهد.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
در مجموع ارزش صادرات خودرو و قطعه کشور در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۱ میلیون دلار بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد ۹۶.۱ درصدی را نشان می‌دهد.
وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
ایراسپیدر ام‌کی ۴ از طراحی زیبایی برخوردار است و این ویژگی در مقایسه با دیگر خودرو‌های عمودپرواز الکتریکی بلافاصله جلب توجه می‌کند.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
وزیر ورزش در حاشیه انتخابات پارالمپیک در خصوص انتقادهای وارد شده به اهدای حواله واردات خودرو به فوتبالیست ها توضیحاتی را ارائه داد.
مقایسه تیراژ تولید ایران خودرو دیزل طی شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر رشد ۴۰۰ درصدی تیراژ تولید محصولات این شرکت و توقف تولید خودروهای ناقص است.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.
سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران گفت: جدیدترین محصول ایران خودرو از زیبایی و کیفیت خوبی در مقایسه با مدل‌های مشابه برخوردار است.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج دعانویس دارابی/ قصه شیطانی سحربانو!/ بازداشت سارقان ۳ میلیاردی شرکت خصوصی/ رقص مرگبار چاقو، جشن را به عزا تبدیل کرد/ انکار ۴ متهم در بمب گذاری خودرو/ سرقت با دستمال کاغذی!/ مرگ مرموز پسر ایرانی در آب‌های ترکیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ