رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
منچسترسیتی خطر از دست دادن برناردو را حس می کند و به همین دلیل قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ارائه کند.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب داوید دخیا شده است.
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
ساوتهمپتون پیشنهادی 55 میلیون یورویی از چلسی برای رومئو لاویا دریافت کرده است.
ویکتور اوسیمن، مهاجم تیم ناپولی، بعد از پیشنهاد پایین الهلال، به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شد.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
تیم فوتبال الاتحاد عربستان حاضر است برای به خدمت گرفتن مهاجم لیورپول، هر سال 90 میلیون یورو به او بپردازد.
اردوغان می گوید ترکیه ممکن است درباره پیشنهاد فنلاند در ناتو تصمیمی بگیرد که سوئد را شوکه کند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت ایجاد یک کرویدور بشر دوستانه،امکان درمان و انتقال نظامیان مجروح روسیه و اوکراین فراهم می آید.
خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع گزارش داد که سوریه پس از بیش از یک دهه قطعی روابط با ترکیه، در برابر تلاش‌های میانجی‌گری روسیه برای برگزاری نشستی میان سران دو کشور مقاومت می‌کند.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
رئیس جمهور ترکیه با حمایت از پیشنهاد همتای روسیه‌ای خود درباره ایجاد یک «مرکز بین‌المللی عرضه گاز طبیعی» در ترکیه، گفت که طرح‌ احداث به‌زودی ارائه خواهد شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
یک روزنامه ترکیه ای از احتمال گفتگوی تلفنی رؤسای جمهور ترکیه و سوریه به پیشنهاد همتای روس آنها با هدف حل مشکلات مربوط به تروریسم خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ