باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا خدادادی با امضای قرارداد سه ساله در پرسپولیس ماندنی شد.
بازیکن تیم های پایه پرسپولیس با عقد قراردادی رسمی به جمع بزرگسالان این باشگاه پیوست.
علی هاشمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت سه سال محروم شد.
با اعلام رسمی باشگاه الاهلی عربستان، ادوارد مندی طی یک قرارداد سه ساله، به این تیم پیوست.
روبن نوس، بازیکن ملی پوش پرتغالی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست.
پروژه ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی در دو شیفت دنبال می‌شود.
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
باشگاه السد قطر پیش نویس قرارداد سه ساله با محمدامین حزباوی را آماده امضا کرده است.
سعید الهویی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، پایان همکاری خود با گل‌گهر را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
دانشمندان بیش از سه هزار مشاهده EXI از مریخ در یک سال را - دوره‌ای که معادل دو سال زمینی است - در کنار هم قرار دادند تا از ترکیب آن‌ها یک نقشه رنگی تولید کنند.
شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال صبحت‌هایی را در خصوص مدیربرنامه‌های کوین یامگا مطرح کرد.
مدافع هافبک سپاهان در فاصله شش ماه تا پایان همکاری، قراردادش با سپاهان را برای سه سال دیگر با این تیم تمدید کرد.
تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به سه ماهه دوم نیمه نخست سال گذشته، رشد ۳.۶ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل ۳.۱ درصد بود.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است شرط معدل اعمال شود، باید در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله لحاظ شود.
شاهرود- وزیر صمت با بیان اینکه ضعف حوزه معادن عدم شناسایی ذخایر مواد معدنی است، گفت: طی برنامه‌ریزی سه ساله، اقدامات اکتشافی در دست اقدام است.
بر اساس مصوبه هیات عامل بانک ملی ایران، نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری این بانک برای سال مالی ۱۴۰۱ معادل سه درصد است.
فرامرزی، مدافع چپ تیم پیکان تهران با عقد قراردادی 3 ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.
فرامرزی، مدافع چپ تیم پیکان تهران با عقد قراردادی 3 ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ