باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای جذب لوئیز دیاز، ستاره لیورپول، آماده کرده است.
باشگاه الهلال خود را آماده ارائه پیشنهادی اغوا کننده به مهدی طارمی کرده است.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.
شمارش معکوس برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران به الهلال عربستان آغاز شده است؛ اگرچه طبق ادعای یک روزنامه پرتغالی باشگاه میلان ایتالیا هم هنوز برای خرید او تسلیم نشده است.
برگزاری جلسه روزنامه آبولا اعلام کرد سرجیو کونسیسائو ترجیح می‌دهد به جای انتقال به لیگ عربستان به کار خود در پورتو ادامه بدهد.
پیشنهاد تازه الهلال به طارمی: ۲هزار میلیارد تومان!
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
در کنار پیشنهاد نجومی باشگاه النصر به مهاجم تیم ملی ایران، باشگاه الهلال عربستان همزمان خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی و سرمربی پورتو شده است!
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
الهلال عربستان برای جبران ناکامی فصل جاری، با لیونل مسی و مارکو وراتی مذاکره کرده و تقریبا به توافق قطعی رسیده است. حالا با خرید طارمی،  زوج رویایی مسی و طارمی در ریاض تشکیل خواهد شد.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود خبر داده است که الهلال می خواهد برای استخدام سه ساله مهدی طارمی، دستمزد سرسام آور 27 میلیون یورو را به مهاجم ایرانی پورتو پرداخت کند.
الهلال برای شکار مهدی طارمی، ستاره ایرانیف با اروپایی‌ها وارد رقابت شد.
باشگاه الهلال عربستان قصد دارد با پیشنهادی اغواکننده مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند.
مهدی طارمی پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال عربستان را رد کرد. او می‌خواهد به حضور خود در فوتبال اروپا ادامه دهد.
چرا طارمی پیشنهاد نجومی الهلال را رد کرد
پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عربستان بررسی و تایید شد.
سردبیر مارکا مدعی شد که پیشنهاد الهلال به مهدی طارمی صحت دارد و ممکن است او در فصل آینده، راهی عربستان شود.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
دیروز بود که خبر پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبرساز شد و رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد پرافتخاترین تیم آسیا به مهاجم کشورمان خبر دادند.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
زوج مسی و طارمی در الهلال؛ پیشنهاد رسمی به پورتو!
به نظر می‌رسد مهدی طارمی با این پیشنهاد موافق است و شاید در پایان فصل جاری راهی تیم عربستان شود. به خصوص که حضور کریس در ریاض نظر خیلی از فوتبالیست‌ها را نسبت به لیگ عربستان تغییر داده است و شاید در آیندهای نزدیک مسی هم راهی ریاض شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ